قاسمپور: پرسپولیس با خوش شانسی مواجه شده است/ استقلال با تیم پارسال خود فاصله دارد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با خوش شانسی ۲ بازی خود را پیروز شد، اما تراکتور با بدشانسی روبرو بوده است.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم اکنون برای قضاوت زود است و می‌توانیم درباره یکی، ۲ تیم صحبت کنیم که نشان می‌دهند که فوتبال تهاجمی بازی می‌کنند و بضاعت فنی شان از بقیه تیم‌ها بالاتر است. به نظرم باید ۷، ۸ هفته بگذرد تا بتوانیم درباره عملکرد تیم‌ها حرف بزنیم، چون تیم‌ها هنوز ترکیب خود را پیدا نکردند  و به شرایط ایده آل نرسیدند.

قاسمپور درباره  شکست تیم تراکتور برابر تیم پرسپولیس گفت: تراکتور برعکس هزینه‌ای که کرده و نفراتی که گرفته است، به نظرم  در ۲ بازی خود آن طور که از این تیم انتظار می‌رفت بازی نکرد. البته زود است قضاوت کنیم. تیم‌هایی که سرمایه گذاری بیشتری می‌کنند و نفرات بهتری می‌گیرند انتظار داریم که از همان هفته اول یک چیز‌هایی از پولی که خرج کردند نشان بدهند، اما تا اینجا تراکتور نشان داده که هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: باز یهای پرسپولیس را دیدم و ۲ بازی پیروز شد. این تیم در بازی با تراکتور روی اشتباه فاحش دروازه بان گل زد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید پرسپولیس آن بازی را برنده نمی‌شد. سرخپوشان با خوش شانسی بیشتر مواجه بودند و ۲ بازی را بردند، اما تراکتور با بدشانسی روبرو بود و ۲ دیدار خود را شکست خورد.

او درباره عملکرد تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال گفت:  ترکیب تیم سپاهان دست نخورده است. به نظرم این تیم که شاکله اصلی خود را حفظ کرده است، توانسته بازی بهتری نسبت به تیم‌های دیگر ارائه بدهد و  تهاجمی بازی می‌کند و با گل‌های زیاد هم پیروز می‌شود.

قاسمپور درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیم استقلال  با وجود اینکه از ۲ بازی خود ۶ امتیاز به دست آورده و در بین تیم‌های بالای جدول است، اما با تیم پارسال خود فاصله دارد.

کارشناس فوتبال درباره حضورسپاهان، استقلال و پرسپولیس  در بالای جدول گفت: سالیان سال است که این ۳ تیم شانس قهرمانی داشتند و مدعی بودند و کمتر اتفاق افتاده که تیم‌های مثل فولاد و تراکتور توانستند خودشان را جزو سهمیه بگیر‌ها قرار بدهند. فکر نمی‌کنم اتفاقی بیفتد که این ۳ تیم جزو تیم‌های بالای جدول نباشند.

قاسمپور درباره عملکرد تیم صنعت نفت آبادان گفت: این تیم ۲ بازی انجام داد که فراز و نشیب زیادی داشت. بازی اولش با استقلال در آبادان را ۳ بر صفر واگذار کرد، اما در دربی اهواز برابر فولاد خوزستان پیروز شد. به نظرم تیمی می‌تواند موفق شود که ثبات داشته باشد یعنی تیمی که یک روز ۸۰  و روز دیگر ۲۰ است نمی‌تواند موفق باشد. تیمی که ثابت باشد بهتر از تیمی است که فراز و نشیب زیادی داشته باشد. البته تیم نفت با برنامه  و منسجم برابر تیم فولاد بازی کرد و به حقش رسید.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
جوک نگو مومن :))
آخرین اخبار