دکتر تامین، نسخه بازگشت به لیگ را برای صدر می‌نویسد؟!

از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، تیم صدرشیمی در یزد به مصاف دکتر تامین اصفهان می‌رود.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران عصر امروز یکشنبه در نقاط مختلف ایران برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این هفته در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد تیم رتبه سومی صدرشیمی به مصاف تیم ششم جدولی دکتر تامین اصفهان می‌رود.

جوانان یزدی در تیم صدرشیمی، پس از شروع قدرتمندانه لیگ در پنج بازی گذشته خود ۳ شکست را مقابل مقاومت گلساپوش و پارس جنوبی تجربه کردند تا پس از هفته‌ها جایگاه دوم جدول را از دست بدهد؛ رقیب بعدی صدرشیمی، اما تیم دکتر تامین اصفهان است…همان تیمی که در دور رفت رقابت‌ها با نتیجه ۷-۴ به مهمان‌اش، صدرشیمی باخت!

تیم اصفهانی رقیب موردعلاقه صدرشیمی است چراکه منهای یک دیدار، صدرشیمی دو دیدار را از نماینده نقش‌جهان برده و برای پیروزی در بازی فردا بی‌تابی می‌کند…البته صدرشیمی برای رسیدن به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر، جدا از پیروزی مقابل دکتر تامین به دیدار فولاد هرمزگان و پارس جنوبی بوشهر چشم دوخته تا با لغزش تیم بوشهری بعد از یک هفته رده دوم را باز پس بگیرد!

گفتنی است در دیدار صدرشیمی یزد و دکترتامین اصفهان که از ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه در ورزشگاه سلمان مردآباد آغاز می‌شود، محمد حسین مردانی از استان فارس داور اول است، مرتضی حیدری نقش داور دوم را ایفا می‌کند و محمد علینژاد از خراسان جنوبی داور سوم مسابقه خواهد بود.

سایر دیدار‌های امروز به شرح زیر است:
چادرملو اردکان-شهرداری بندرعباس
فولاد هرمزگان-پارس‌جنوبی بوشهر
حیات داود گناوه-منطقه آزاد چابهار
شاهین خزر رودسر-مقاومت گلساپوش یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار