استاندار سمنان:

دوربین‌های نظارتی در شهر‌های استان سمنان استقرار پیدا می‌کند

هاشمی درباره راهکار‌های مقابله با وقوع جرم گفت: دوربین‌های نظارتی در شهر‌های استان و با همراهی شهرداران استقرار پیدا می‌کند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان سمنان گفت: توجه ویژه به بخش اشتغال و بویژه ایجاد شغل در سطح روستاها، موجب ثروت آفرینی و کاهش حاشیه نشینی و سایر آسیب‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از راهکار‌های پیشگیری از طلاق و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ سازی صحیح و بهره مندی از ظرفیت فرهنگی و جایگاه اعتباری بزرگان و معتمدین است، تاکید کرد: اگر در بحث جهاد تبیین با موضوع سبک زندگی ایرانی _ اسلامی بیشتر تلاش نمائیم، شاهد کاهش طلاق در سطح جامعه خواهیم بود.

استاندار سمنان گفت: لازم است تا مجامع کوچک، متشکل از معتمدین، روحانیون و چهره‌های ذی نفوذ در سطح روستا‌ها شکل گرفته و در زمینه کاهش طلاق فرهنگ سازی شود.

هاشمی درباره استقرار دوربین‌ها، بیان کرد: شهرداران الزاماً باید نسبت به استقرار دوربین و ایجاد پایش تصویری در سطح شهر‌های استان اقدام نموده و در این راستا می‌توانند از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه از همراهی دستگاه قضائی استان در سامان بخشی و جمع آوری معتادان متجاهر قدردانی نموده و تلاش خواهد شد تا در تمام مناطق استان نسبت به انجام این مهم اقدام شود، افزود: فرمانداری سمنان با همکاری اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری و سایر مراکز ذی صلاح، نسبت به انتخاب یک محله بمنظور اجرای آزمایشی طرح نگهبان محله، اقدام و نتایج حاصل را گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.