قائم مقام رسانه ملی:

سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت؛ راهبرد رسانه ملی در انتخابات

قائم مقام رسانه ملی در شورای مدیران شبکه خاوران سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را تنها راهبرد رسانه ملی در انتخابات عنوان کرد.

وحید جلیلی در شورای مدیران صدا و سیمای خراسان جنوبی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را تنها راهبرد‌های رسانه ملی در انتخابات عنوان کرد و گفت: رسانه ملی به هیچ جناح و جریان سیاسی وابسته نیست. هر کس که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی منتخب شود برای رسانه ملی فرقی نمی‌کند.

جلیلی با بیان اینکه از هر ایده و نظر در راستای برگزاری باشکوه و مشارکت بالای مردم در انتخابات استفاده می‌کنیم، افزود: باید تلاش کنیم تا درصد مشارکت مردم در خور نظام جمهوری اسلامی باشد.

دبیر ستاد تحول صدا و سیما با اشاره به مفهوم جمهوریت گفت: در سند تحول رسانه ملی با رویکرد عدالت گستری و هویت محوری تلاش شده تا اقشار مختلف مردم در آنتن رسانه ملی سهم داشته باشند و جامعه ایرانی اعم از شهری و روستایی و تهرانی و شهرستانی با تفاوت‌ها و تنوع‌های رنگارنگ و جذابشان به تصویر کشیده شوند.

جلیلی با بیان اینکه باید بین تنوع و تشتت فرق گذاشت، گفت: باید همه در صدا و سیما افق مشترک داشته باشیم تا بتوانیم به وظیفه رسانه‌ای مان در هم افزایی درست عمل کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با بیان اینکه مهمترین موضوع سند تحول نگاه جامع به کل کشور حتی در دور‌ترین نقاط از مرکز کشور است، گفت: نگاه ویژه سند تحول به مراکز دور افتاده بسیار ارزشمند است و خوشبختانه این موضوع به راحتی بر روی آنتن دیده می‌شود.

آینه دار گفت: بعد از ابلاغ سند تحول با برگزاری جلسات مختلف تغییرات لازم در جدول پخش شبکه اعلام شد و مسیر بعضی از برنامه‌ها تغییر کرد.

وی با اشاره به قرارگاه جهاد تبیین در استان که صدا و سیمای استان هم یکی از اعضای فعال آن است، گفت: موضوع جهاد تبیین در همه برنامه‌های صدا و سیما شبکه خاوران یکی از معیار‌های های سنجش قرار گرفته است و برنامه‌های ویژه‌ای نیز در این راستا در شبکه خاوران تولید و پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به این مطلب که هم افزایی و همگرایی خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در فضای مجازی با شبکه خاوران برقرار است، گفت: تلاش کردیم تا از ظرفیت‌های هنرمندان جوان و با انگیزه استانی در تولید برنامه‌ها بهره ببریم.

آینه دار افزود: سند تحول در صدا و سیمای خراسان جنوبی برای همکاران جدی گرفته شده و خوشبختانه بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده حوزه‌های خبر صدا و سیمای شبکه خاوران جز بخش‌های پرمخاطب سازمان است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه قابلیت‌های ناشناخته زیادی در استان نهفته است که باید شناسایی شود، گفت: باید نگاه همکاران در حوزه ستادی تغییر کند تا این ظرفیت‌ها بیشتر شکوفا شود.

همچنین در این جلسه مدیران شبکه خاوران پیشنهاد‌ها و نظرات خود در خصوص سند تحول رسانه ملی را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
مگه کسی دیگه با این وضعیت اسفبار اقتصادی و سقوط بورس ،دروغگویی مسئولان و عمل نکردن به وقول و وعده ها و رانت خواری، دزدی، تورم، بیکاری، گرانی، کاهش ارزش پول ملی و .....دیگه رای میده ؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
رای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید وقتی دیگر
آخرین اخبار