حاشیه بازی استقلال و استقلال خوزستان/ امضای پیراهن دربی و روش جدید برای پوشاندن سکو‌های تخریب شده

مهدی هاشمی نسب پیش از شروع بازی استقلال و استقلال خوزستان با پیراهنی که با آن در دربی‌ گلزنی کرده بود، عکس یادگاری گرفت.

 دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

 پیش از آغاز این دیدار، علی خطیر سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به همراه مسئولان ورزشگاه ازهدی و شرکت توسعه، از سکو‌ها و چمن استادیوم بازدید کرد و در جریان روند بهسازی ورزشگاه قرار گرفت.

 سیدحسین حسینی، مهدی هاشمی نسب و محمد نوازی پیش از شروع بازی با هوادار جانباز استقلال که در تمام بازی‌های تهران در‌کنار زمین حضور دارد، دیدار و خوش‌وبش کردند.

 مهدی هاشمی نسب پیش از شروع بازی با پیراهنی که با آن در دربی گلزنی کرده بود عکس یادگاری گرفت. مربی استقلال این پیراهن که متعلق به یکی از خبرنگاران بود را برای او امضا کرد.

علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تماشاگر این دیدار است.

 پیش از آغاز بازی هفته دولت گرامی داشته شد.

 مسئولان ورزشگاه آزادی برای پوشاندن سکو‌های تخریب شده از کاور‌های رنگی استفاده کردند. ضمن اینکه برای سهولت در ر۴ت و آمد روی سکو‌های تخریب شده، موکتی روی این بخش قرار گرفته است.

 حمیدرضا رجبی مربی استقلال که در بازی قبلی کارت قرمز گرفته بود، در این بازی از جایگاه ویژه تماشاگر مسابقه است. یوسو سسما بدنساز اسپانیایی استقلال قصد داشت برای تماشای بازی در جایگاه ویژه مستقر شود، اما برخی ناهماهنگی‌ها باعث شد به رختکن برود.

 در همان لحظات ابتدایی بازی یکی از عکاسان قدیمی دچار مصدومیت شد و برای مداوا به داخل آمبولانس مستقر در ورزشگاه انتقال یافت.

 مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه سعید الهویی در ورزشگاه برای تماشای این بازی حاضر شدند.

در شرایطی که سیروس پورموسوی در عرصه ملی فقط در تیم ملی جوانان فعالیت کرده گزارشگر این مسابقه در اشتباهی عجیب مدعی شد امیرحسین پیروانی، دستیار این مربی در استقلال خوزستان در تیم ملی امید نیز دستیار او بوده است!

 منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار