نخبگان دولت سیزدهم را برای گذر از مشکلات یاری دهند

رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌ جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: عموم مردم بویژه نخبگان ضمن همراهی با طرح ها و برنامه ها، به دولت مردمی کمک کنند تا از مشکلات و گردنه و پیچ تاریخی کنونی عبور کند.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان روز سه شنبه با حضور در فرمانداری چناران گفت: دولت سیزدهم در شرایط خالی بودن خزانه و کاهش درآمد‌های دولت ناشی از فروش کم نفت و در شرایط سخت کرونا و هزینه‌های درمان بیماران، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: دولت سیزدهم برای اداره و تحول در امور کشور بیش از ۳۰۰ برنامه داشته و دارد و توانسته است با مشارکت مردم با تمام مشکلات و گرفتاری ها، حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد.
رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری در ادامه خاطر نشان کرد: راه اندازی بیش از ۲ هزار واحد تولیدی راکد و کمک به افزایش تولید و بهره وری و همچنین برقراری ارتباط با کشور‌های همسایه نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.
درویشیان مهمترین هدف و برنامه دولت سیزدهم را مقابله با فساد و ناکارآمدی دانست و افزود: دولت برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می‌کند تا کشور از گردنه‌های تاریخی کنونی عبور کند و به قله برسد، قله‌ای که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اکنون کشور به آن نزدیک شده است.
فرماندار چناران نیز گفت: این شهرستان با تقدیم بیش از ۳۸۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان قله‌های افتخار شهادت را با اهدای جوانان مرزبان مانند شهید محمد جمال زاده در ماه‌های گذشته فتح نموده است.

محسن مه آبادی بیان داشت: در هفته دولت ۷۸ پروژه با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال ۳۴۵ را فراهم نموده است.

برچسب ها: هیئت دولت ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار