روزانه چند تن نخاله ساختمانی در یزد تولید می‌شود؟

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله‌های ساختمانی در شهر یزد خبرداد.

محمد رضا برزگر، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: پسماند‌های عمرانی و ساختمانی کم حجم ناشی از تعمیرات و بازسازی، با سرویس تراکتور خاور و نیز ماشین آلات و تجهیز آن‌ها به بازو غلطان از سوی این سازمان، و مشارکت بخش خصوصی مدیریت و و به شکل مکانیزه حمل و جمع آوری می‌شود.

او افزود: این سازمان با هدف ارتقا سطح رعایت نظافت معابر، بهداشت عمومی، بهبود منظر شهری، افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله، نسبت به ساماندهی، ذخیره سازی موقت و حمل مکانیزه نخاله با استفاده از باکس‌های ویژه اقدام نموده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: شهروندان در زمان انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری مراجعه کرده تا پس از برآورد کارشناسی میزان خاک و نخاله تولیدی، سرویس‌های حمل نخاله به آدرس درخواستی ارسال شود.

این مسئول گفت: پنج ماه نخست امسال تعداد ۷۰۰ سرویس خودرو بازوغلطان اعم از درخواست‌های مناطق شهرداری از خاک‌های پراکنده سطح شهر و نیز درخواست‌های ثبت شده شهروندان و تعداد ۸۰۰ سرویس تراکتور خاور برای جمع آوری خاک و نخاله‌های گزارش شده، ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب الله یزدان دوست
۰۷:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
خسته نباشید پس چرا نخاله های کارخانه یزدباف جم نمیکنید هنوز به ماشینها میفرماید بیان اینجاه خالی کنند
آخرین اخبار