رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

شهردار بجنورد در ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در مکان مناسب عجله کند

رئیس کل دادگستری استان در تماس تلفنی با شهردار بجنورد، برای انتقال و جابجایی نخاله‌های ساختمانی از محل فعلی، به مکان مناسب ضرب الأجل ۷۲ ساعته تعیین کرد.

حجت الاسلام براتی زاده در بازدید از یکی از مکان‌های پیش بینی شده از سوی شهرداری بجنورد برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی واقع در ضلع غربی کنار گذر شمالی (امتداد جاده لنگر_گلستان شهر) نسبت به بروز و تشدید تهدیدات زیست محیطی و پیامد‌های مخرب و نگران کننده این نوع اقدامات، به مسؤولان ذی ربط هشدار داد.
او گفت :  حفظ و صیانت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و همه اشخاص حقیقی و حقوقی در این خصوص مسؤولیت قانونی بر عهده دارند ، صیانت از حقوق عامه مانند حفاظت از محیط زیست، از جمله وظایف ذاتی دستگاه قضایی و در ردیف مطالبات اساسی شهروندان است و قطعا در این خصوص هیچگونه اغماض و مماشات در کار نخواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه به نامناسب بودن جانمایی صورت گرفته برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی از سوی شهرداری بجنورد اشاره و بلافاصله به کشمیری، شهردار بجنورد دستور داد هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی این وضعیت و انتقال نخاله‌های ساختمانی به مکان مناسب چاره اندیشی کنند و نتیجه را گزارش نمایند.
براتی زاده علاوه بر بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی و وجود جلوه‌ها و مناظر ناخوشایند در مقابل انظار رانندگان و مسافران در طول این‌مسیر، از جانمایی غیرکارشناسانه و نامناسب بودن محل پیش بینی شده برای دفنگاه نخاله‌های ساختمانی بعنوان بخشی از مشکلات مبتلابه و در عین حال تعجب برانگیز در این حوزه یاد کرد.
کشمیری، شهردار بجنورد نیز با بیان اینکه پیش بینی این‌مکان برای دفنگاه نخاله‌های ساختمانی عملی بوده که در گذشته و پیش از دوران مسئولیت وی صورت گرفته، قول مساعد داد هر چه سریعتر اقدام لازم برای ساماندهی وضعیت موجود در موعد یاد شده انجام و نتیجه را گزارش کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.