سلبریتی‌هایی که برای مردم عزا می‌گیرند و برای خودشان عروسی

برخی از سلبریتی‌هایی که در فضای مجازی به پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه همنوا با تحرکات ضدانقلاب می‌پرداختند، در فضای شخصی خود امیدوارانه به زندگی ادامه داده و حالا اخباری از شادی آنان منتشر می‌شود.

این روز‌ها خبر‌های مختلفی در خصوص ازدواج برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها در فضای مجازی منتشر شده که بسیار جالب توجه است. در نگاه اول این ازدواج‌ها خبر‌های مسرت‌بخشی است، اما وقتی به رویکرد این افراد در فضای مجازی نگاهی می‌کنیم، شاهد نوعی دوگانگی در رفتار آنان هستیم که می‌توان آنرا به دو بخش رفتار شخصی و رفتار مجازی سلبریتی‌ها تقسیم کرد.

چندی پیش «آناهیتا همتی» یکی از بازیگران که در فضای مجازی ژست اپوزیسیونی دارد و اغلب به سمت ضدانقلاب در موضع‌گیری‌های خود غش می‌کند با انتشار تصویری اعلام کرد که ازدواج کرده است. جالب اینکه وی در یکی از همین اظهارنظر‌های مجازی خود هشتگ «وضعیت اصلا عادی نیست» را منتشر کرده بود. جالب‌تر اینکه وی در همین شرایطی که وضعیت را برای مردم غیرعادی نشان می‌داد مشغول زندگی رومانتیک و عاشقانه خود بوده است. موضوع ازدواج خصوصا برای قشر سلبریتی مساله‌ای کوچک نیست که یکی دو روزه اتفاق بیفتد و برای آن تصمیم بگیرند و حتی برای برخی از آنان پروسه چندین ماهه است، اما درحالی که این افراد برای زندگی خود با امید بسیاری تلاش می‌کنند، سعی دارند به جامعه یاس و ناامیدی را القا کنند.

آناهیتا همتی

از این خانم بازیگر که بگذریم به «بهرام رادان» می‌رسیم که جشن عروسی خود را در یکی از کشور‌های همسایه به صورت لاکچری برگزار کرد. همین بازیگر در برخی پست‌های شبکه اجتماعی سعی می‌کرد ناامیدی را به جامعه مخاطب خود پمپاژ کند، ولی آنچه از ظواهر امر پیداست، وی چندان هم ناامید و غمگین نبوده است و بعد از «محمدرضا گلزار»، ازدواج وی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

جالب است که این بازیگر در یکی از همین پست‌ها همنوا با جریان اغتشاشگر وضعیت کشور را اسف بار توصیف و اتهاماتی را به نظام جمهوری اسلامی وارد کرده بود تا ژست غمگینانه خود را با حمله به ساختار‌های نظام تکمیل کند، اما دستکم عکس‌هایی که اخیرا از وی در جشن ازدواجش منتشر شده نشان می‌دهد که اتفاقا آقای بازیگر سر کیف بوده و نشان از غم و غصه و نگرانی در وی نیست!

بهرام رادان

برخی در فضای مجازی در واکنش به ازدواج این سلبریتی مطرح می‌کنند واقعا اگر این فرد به فکر مردم بود به جای اینکه یک ازدواج لاکچری را ترویج کند، سعی می‌کرد باید با آهنگ جامعه حرکت کرده و یک ازدواج ساده برگزار کند. حتی اینکه وی در کشور خود مراسم ازدواجش را برگزار نکرده برای برخی سئوالاتی ایجاد کرده است که چرا این افراد حتی برای جشن‌هایی مثل ازدواج و تولد فرزندانشان و ... با همه ژست‌های وطن دوستی به خارج از کشور می‌روند؟

یکی دیگر از بازیگرانی که همواره موضع‌گیری‌های جناحی سیاسی داشته است و بعد از مدتی به جرگه ضدانقلاب در خارج از کشور پیوسته است و با رسانه‌هایی مانند بنگاه سخن‌پراکنی بی بی سی گفتگو کرده، «پگاه آهنگرانی» است. وی در تجمعات ضدانقلاب در خارج از کشور از جمله شهر برلین نیز حضور یافت و علت شرکت در این تجمعات را همبستگی با خانواده‌های داغدار اغتشاشات توصیف کرد، اما بعد از مدتی تصاویری از ازدواج وی نیز در فضای مجازی منتشر شد تا وی نیز به جرگه سلبریتی‌های متاهل بپیوندد.

توئیت

زوج

از این بازیگران که بگذریم می‌رسیم به یکی از پرسر و صداترین عناصری که در فضای مجازی به اصطلاح با طنزپردازی حملات مختلفی را به ساختار‌های کشور وارد می‌کرد. وی که از جمله فعالان مجازی ورشکسته به حساب می‌آید و حتی ضدانقلاب نیز به وی حمله و اعتراض کرده است، سعی کرد با موج سواری بر روی اتفاقات سال گذشته و استفاده از رانت رسانه‌های ضدانقلاب از ریزش مخاطبان خود جلوگیری کند. وی در این عرصه با یک لحن تکراری، اما با سر هم کردن کلمات رکیک سعی کرده به اصطلاح طنزپردازی کند، اما همین روش بازهم سبب شد که بیشتر در فضای مجازی منفور شود. حالا همین فردی که با جیغ‌های بنفش در فضای مجازی تحرکاتی داشته، ظاهرا با یک ایرانی مقیم آلمان ازدواج کرده است!

کاربر مجازی

همان سناریو تلخ سلبریتی‌ها در خصوص «زینب موسوی» نیز تکرار شده است و وی نیز مانند سلبریتی‌ها جلو دوربین و در پست‌های مجازی به پمپاژ یاس، افسردگی و ناامیدی در اجتماع اقدام کرد، اما در زندگی شخصی در سر حال‌ترین شرایط ممکن قرار داشته تا جایی که شادان و خوشحال ازدواج می‌کند.

با این حال باید گفت که حال سلبریتی‌ها بسیار خوب است و غیر این را نباید باور کرد. فضای مجازی بستری برای خودنمایی شده و اینکه این خودنمایی به چه شکلی است و نتایج آن در جامعه و برای هموطنان خود چه تبعاتی در بر دارد، ظاهرا برای برخی افراد اصلا مهم نیست و برای آنان مهم ماندن در کورس رقابت دیده شدن به هر شکلی است!

منبع: فارس

برچسب ها: سلبریتی ، ضد انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
همشون برند گم شن مفسده های فی الارض های بی دین وایمان ای کاش هنر کند هنرمند به ناف اینا خائنین نمی بستند که این همه پر رو پر مدعا شوند
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۸:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
هیچوقت به این جماعت بیشرافت اعتماد نداشتم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
سلبریتی = نشاندهنده تمایلات یک جامعه
Turkey
...
۰۹:۱۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
تمایلات جنسی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ نادر طالب زاده
۰۲:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
به جای مواخذه ی این انگل ها ، آن حرامزاده های پشت پرده که باعث به وجود آمدن چنین افرادی می شوند را معرفی و محاکمه کنید. همان آدم نماهایی که با عنوان یدکی مدیر و تهیه کننده و غیره ... پول بیت المال را بی حساب ، در جیب های گشاد این اوباش تازه به دوران رسیده می ریختند و از چند دلقک بی هنر بد ترکیب ، چهره های سرشناس ، متوقع و اشرافی ساختند.
اگر دلسوز جامعه یا به فکر بقای هویت ملی اسلامی هستید پیگیر بررسی دقیق پدیده ی شوم سلبریدی و جلوگیری از باز تولید این انگل ها باشید.
زمانی نه چندان دور ، انگل هایی چون ر.ج با ترویج حرکات جلف و واداشتن همه ی اقشار جامعه به این حرکات ناشایست در پوشش شادی و خنده ، استفاده از آهنگ هایی مزخرف بد ریتم با جملاتی شبیه عبری و همچنین استفاده از افراد جن باز به عنوان تردست شعبده باز ، شعور مخاطبین ایران را مورد تمسخر قرار داده بود ، با دریافت دستمزدهای کلان و البته نا منتشر ، برای دلقک بازی های تکراری و خرج پول های بادآورده در سرزمین دزدان فراری کانادا (بخند به ریش مردم ایران بخند)

موقعی که گندکاری پشت پرده ی فلان مسابقه ی شبه قمار یا کثافت کاری های مشابه و پول شویی سریال های ناهنجار و ضد فرهنگ شبکه ی خانگی رو شد ، چرا هیچ دادخواست و شکایت منجر به اصلاح امور از طرف هیچ کس صادر نشد؟ هر چند کمترین گلایه های دلسوزانه ی مردمی هم با واکنش صاحبین منافع سرکوب شد.
نمونه ی بارز انگل آلوده ، زرت نسکی دلقک رقاص در اوکراین است که دنیا را بازیچه ی خود کرده است. رشد چنین پدیده هایی یک شبِ نیست.

مرد هوشیار در این عهد کم است
گر کسی هست به این متهم است.

ساعت 2 بامداد
Luxembourg
بمانی
۰۱:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام
والله من یکی که هیچ فیلم ایرانی زیر دستم رد نمیشود و همه را می‌بینم ،اما اصلا و ابدا هیچ سلبریتی در زندگی و کار و سیاستم ذره‌ای تأثیر ندارد .اصلا صلاحیت ندارن در این زمینه‌ها اظهار نظر کنن... سگی دلار گرفت تا واق واق کند و مزاحم ملت شود، چخ‌ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
لعنت بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
آزاده آل ایوب(خاله نرگس)
ان شاءالله هر قطره این عرق ریختن‌ها در مسیر کربلا،گناهانمون ریخته بشه و قلبمون تمیز بشه
اربعین_۱۴۰۲
واقعا درود بر این بانوی هنرمند، ایشان هم چندمین نفر است که ثابت کرد سلبریتی_باشرف_باحیا هم داریم، انسانهای با خانواده و اصالتی که شهرت کثیفشان نمیکند.
درود بر تو ای بانوی محترم وطنم عزیزمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
خداوندعمر باعزت بهشون بده
واقعا دمش گرم
Germany
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
این شماها هستید که برای تخریب افراد از واژه "" سلبریتی "" استفاده می کنند ، این افراد مثل همه مردم عادی ایران شغل و زندگی خصوصی خودشان را دارند و عقاید و نظرات سیاسی خودشان را هم دارند ، اگر هر فردی مثل شماها فکر نکند یا باهاتون هم عقیده و رای نباشد باید زندگی خصوصی اش ، توسط شماها عمومی و تخریب گردد .....
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۱۳:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
احسنت .حقیقت محض جامعه.مردم باید خودشون عاقل باشن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
دست بردارید ازسرک کشیدن ها ومرگ مرگ گفتن مردم دارن تو فقر فلاکت دست وپا میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
مرگ بر سلبریتی های وطن فروش و بی هویت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
این جماعت رو دیگه ول کنین ارزش خبری ندارن ... دستشون برای همه رو شده
Canada
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
یکم از ریخت و پاش آقازاده هم بگوو برامون
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
هر کی دزدی کنه ، حرامزاده ست و بس
از خودت واژه ی نو نساز
با سند ، معرفی کن ، نه وراجی
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۱:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
مگه اونا حق ندارن زندگی کنن .خیلی هم کارخوبی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
زندگی کنن ولی دهانشونو بی دلیل باز نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
کسی به زندگی اونا کاری نداره
ولی وقتی پولهای میلیاردی همین زندگیشون تو این مملکت در میارن پس باید بدونن که چی از دهنشون در میاد و کجا باید چه کار کنن
نه اینکه نون و آبشون اینجا بخورن و حساباشون که تپل شد شروع کنن جفتک انداختن و زر زر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
مردم هم حق دارن زندگی کنن اما این سلبریتی های وطن فروش و مردم فروش نمیزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
فقط یه احمق یا معتاد یا الکلی یا فاحشه دنبال روی اینهاس وگرنه مردم که دارن زندگیشونو میکنن و تمام .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
بسیار درست
افراد سست عنصر معلوم الحال دنباله روی لاابالی گری ، هرزه گی و ولگردی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
این سلبریتی ها به تمام معنا بی شرفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
من که حالم از بسیاری از بازیگران و فوتبالیست ها به هم میخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۲:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
هر انسان سالم همینطور است از فوتبالیست و دلقک بدش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
کاشکی در فضای مجازی
افراد شناسنامه دار می شدند.
کارسختی نیست ولی مسئولین ذیربط بی خیالند
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۰:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
فقط می دونم که دلقک ها بدبخت های خوشبخت نما هستند و حتی نیاز به ترحم دارند علت هم اینست که نه دانش و سواد درست و حسابی دارند و نه از بینش و درک صحیح برخوردار سرمایه شان جز بیسواد ی نیست و به همین جهت است که براحتی در دام فتنه ها فرو رفته و گرفتار می شوند و کسانی هم که به اشتباه این افراد را مهم و بزرگ می دانند در دام آنها فرو افتاده و به بی راهه می روند و موجب بدبختی برلی خود و دیگران را همین دو قشر فریبا و فریب خورده فراهم می سازند .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
چهره های تاثیر گذار ، شهدا هستند
دانشمندان
عرفا
نه هر خس و خاشاک بادآورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
خیلی تاثیر گذار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
از ماست كه بر ماست وقتي يه عده بي سواد و خودنما رو براي مردم جلوه ميدادين نتيجه ش همين ميشه براي من نوعي اينا ارزشي نداشتن و ندارن كاشكي مردم و مخصوصا نسل جديد فرق دوغ و دوشاب رو مي دونست و وسيله بهره برداري سياسي و كاسبي يه عده مفت خور نمي شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
چرا عکس اولی محو است چرا برا همتی مو گذاشتید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
واقعا خیلی خبر بی ارزشی بود
مثل بچه ها گزارش تهیه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
متینا هستم
۲۲:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
آهان به خاطر همین اومدی خبرو خوندی
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
خبری با ارزش ، از زباله های بی ارزش
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۰۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
سبلیرتی=زباله دان جامعه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
با درود . اگر مثل بازیگران خارجی چنان با قانون با آنها رفتار میشد و جریمه های فوق العاده سنگین برای نشر اکاذیب در فضای سیاسی برایشان در نظر گرفته میشد و تا ریال آخر ازشان مالیات میگرفتند به خودشان جرات نمیدادند که با بی سوادی تمام مقابل ملت خودشان قرار بگیرند کاش همه این خاینین ممنوع التصویر شوند تا ابد.کسانی که در همه مشکلات چه سیل و چه زلزله و چه حتی جنگ تحمیلی حتی ریالی به مردم آسیب دیده کمک نکردند و نمیکنند و فقط آلت دست و مزدور اجنبیها شدند .خاینین به تمام معنی و منافق صفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
اتفاقا اینا حالشون اصلا خوب نیست بنده های خدا یکیشون وضعیت زندگی خانوادگی ثابتی نداره همه اش خیانت وطلاق و.. همه مشکل روحی روانی دارند الانم اگر صداشون در امد به خاطر مردم نیست به خاطر توقعات بی جای خودشون و زیاده خواهی هست و بی بندباری بیشتر و عریانی می خواهند وگرنه یه عده با این فیلم های مسخره مملکت رو غارت می کنن و به من و شما هم می خندندوطن وطن می کنن ولی اونطرف دنیا ازدواج می کنن و بچه میارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
چ ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
الهی 1000000000000000000000000000 مرتبه شکر که وارد این عرصه نشدم.
سپاس از خواست خدا بر خواست خودم
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
خب که چی ؟ نویسنده این مقاله دیوانه هست ازدواج این افراد هیچ ربطی به عقایدشون نداره از قدیم گفتن چون عرصه به تنگ آید شاعر به جفنگ آید واقعا متاسفم که چنین دیوانگانی بابت این مزخرفات پول هم میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
خوب که چی؟ چرا تو سوختی :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
واقعا ازدواج چه ربطی به عقاید سیاسی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
احمق هنوز ربطش نفهمیدی
آخرین اخبار