اختصاص اتوبوس رایگان برای انتقال زائران

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: برای تسهیل در بازگشت زائران، از مرز تمرچین، سرویس رایگان اتوبوس به تبریز و ارومیه دایر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز موج‌بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور افزود: روزانه اتوبوس‌هایی به صورت رایگان زائران را از شهرستان پیرانشهر و نزدیکی مرز تمرچین به مراکز استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی انتقال خواهند داد.

پیمان آرامون اضافه کرد: با توجه به تقاضای زائران بازگشتی از عتبات عالیات، در تامین این سرویس‌ها هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد وجود ندارد و تا بازگشت آخرین زائر به کشور خدمات رسانی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر در اجرای طرح کمک به زائران اربعین حسینی یکی از بازوان اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده که همواره در ارائه خدمات پیشرو و پیشقدم هستند و همکاری آنان قابل تقدیر است.

ده‌ها هزار نفر از مردم ایران در ایام زیارت اربعین حسینی، از مرز تمرچین به عتبات عالیات مشرف شده اند و روند بازگشت زوار از چند روز گذشته آغاز شده و پیش بینی می‌شود امروز و فردا، تعداد قابل توجهی زائر به وطن بازگردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.