آمادگی نتانیاهو برای دادن امتیاز با هدف دعوت شدن به کاخ سفید

رسانه‌ها گزارش داده اند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمادگی دارد تا برای بازدید از کاخ سفید امتیاز بدهد.

رسانه‌های عبری امروز سه‌شنبه گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل با قدرت آماده است تا هرگونه دعوت برای بازدید از کاخ سفید و دیدار با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را بپذیرد.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: «نتانیاهو آماده است هر گونه امتیاز ممکن را بدهد تا به دعوت آمریکا برای بازدید از کاخ سفید و دیدار با مقامات آمریکایی، از جمله بایدن دست یابد».

این روزنامه یاد آور شد که نتانیاهو می‌خواهد با رئیس‌جمهور آمریکا در داخل کاخ سفید ملاقات کند، نه در حاشیه نشست‌های سازمان ملل یا در دفتر او در هتل یا موارد مشابه، زیرا می‌خواهد یک جلسه طولانی با او برگزار کند. 

تساحی هنگبی، مشاور امنیت رژیم اسرائیل، در ۲۰ اوت مدعی شده بود که روابط این رژیم با طرف آمریکایی در چهل سال گذشته در بهترین وضعیت قرار دارد و کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو دعوت کرده است تا از آن در ماه سپتامبر بازدید کند.

این مقام اسرائیلی که به نتانیاهو نزدیک است، تاکید کرد که روابط آمریکا و اسرائیل در بهترین حالت خود قرار دارد.

 علیرغم گذشت حدود ۸ ماه کامل از نخست وزیری نتانیاهو در تل آویو، هنوز کاخ سفید از او برای سفر به آمریکا دعوت نکرده است. به دنبال این موضوع، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلویحاً از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار