استاندار ایلام خبر داد

دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور برای تأمین اتوبوس مورد نیاز مرز مهران

استاندار ایلام از دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور برای تأمین اتوبوس مورد نیاز در پایانه مسافربری برکت مرز مهران خبر داد.

 حسن بهرام نیا، استاندار ایلام  در نشست قرارگاه اربعین مستقر در پایانه مسافربری برکت مرز مهران، گفت: در تماس تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور، هماهنگی‌های لازم برای تأمین اتوبوس موردنیاز پایانه مسافربری برکت بعمل آمد و دستورات لازم برای تأمین اتوبوس مورد نیاز زائران صادر شد.

وی یادآور شد: در همین رابطه و تا ۲ ساعت آینده تعداد ۱۸۵ دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل در پایانه مسافربری برکت افزوده می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه موج برگشت زوار لحظه به لحظه از طریق پایانه مرزی مهران در حال افزایش است، گفت: حدود ۱۵۰ هزار نفر از زوار اربعین حسینی هنوز در کشور عراق هستند که ظرف امروز و فردا برای بازگشت به کشور به مرز‌های ششگانه از جمله مهران مراجعه می‌کنند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار نفر از زائران برگشتی در مرز مهران از اتباع خارجی بوده اند، شماری از زائران برگشتی از مرز مهران، زواری هستند که از سایر مرز‌ها خروج کرده و برای برگشت مرز مهران را انتخاب کرده اند.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی از کمربند غربی شهر مهران در حال ورود به پایانه مسافربری برکت در مرز مهران هستند، گفت: تمهیدات لازم برای گسیل اتوبوس به شهر مهران و پایانه مسافربری برکت برای انتقال زوار فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.