امام جمعه شیراز:

حرکت به سمت تولید باید تداوم داشته باشد

امام جمعه شیراز گفت: حرکت به سمت تولید باید تداوم داشته باشد و مردم هم باید صبر کنند تا نتیجه اقدامات صورت گرفته، منجر به گشایش‌های اقتصادی شود.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز امروز در خطبه‌های نماز با تقدیر از حرکت عظیم ملت ایران و دلدادگان امام حسین (ع) در مراسم اربعین اظهار کرد: امروز حرکت جهادی اربعین برای بیمه کردن امت اسلامی در مقابل شر دشمنان نقش موثر و کلیدی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین را واجب فوری اعلام داشته اند، گفت: دشمن برای منحرف کردن جامعه اسلامی به میدان آمده اند و ما نباید در مقابل آن‌ها کوتاه بیاییم.

امام جمعه شیراز افزود: دشمن، امروز از فضای مجازی برای گمراه کردن جوانان استفاده می‌کند و در تلاش است تا حقایق اسلامی را تحریف کند.

او تصریح کرد: علما، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و دلسوزان اسلام و انقلاب نباید بگذارند دشمنان به هدف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در فارس، به نقش امامت در حفظ مرز‌های اسلامی مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: عزت و سربلندی مسلمانان و مومنان به امامت است چراکه هر جا دشمن توانسته بر مسلمان فائق آید و آن‌ها را گرفتار استعمار کند ناشی از نداشتن امامت و رهبر بوده است.

او بیان کرد: دشمنان در طول ۲۰۰ سال به ایران حمله کردند و بخش زیادی از این کشور را جدا کردند، اما از روزی که در این کشور حکومت اسلامی ایجاد شد و امام و رهبری به میدان آمدند در طول ۸ سال دفاع مقدس، دشمن حتی یک وجب از خاک میهن را نتوانست جدا کند.

آیت الله دژکام در ادامه به حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت اشاره و اضافه کرد: حرکت به سمت تولید امری است که مقام معظم رهبری چندین سال است بر روی آن تاکید دارند و در دولت سیزدهم این حرکت قوی به خوبی پیش رفته و باید تداوم داشته باشد و مردم هم باید صبر کنند تا نتیجه اقدامات صورت گرفته، منجر به گشایش‌های اقتصادی شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه هدف دشمن تنزل اهداف انقلاب اسلامی و جلوگیری از رسیدن کشور به هدف اصلی است، گفت: هدف اصلی کشور ایجاد تمدن نوین اسلامی وت شکیل حکومت جهانی اسلامی و زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است.

برچسب ها: تولید ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار