تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب رشت تا پایان سال

مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: پروژه‌های تصفیه خانه مسکن مهر و شهرک صنعتی سفیدرود رشت در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال تکمیل می‌شوند.

حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان و هیئت همراه از سایت در دست ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب مسکن مهر، شهرک صنعتی سفیدرود و شهر صنعتی رشت بازدید کردند.

او به همراه معاونت محیط زیست انسانی و روسای ادارات پایش و امور آزمایشگاه‌ها و نیز حفاظت محیط زیست شهرستان رشت ضمن بازدید از روند اجرا، تکمیل، سرعت و کیفیت پیشرفت عملیات ساخت خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی سفیدرود، شهرک صنعتی رشت و فاضلاب مسکن مهر، بر تسریع در روند تکمیل هرچه سریعتر این تصفیه خانه‌ها تأکید کرد.

مدیرکل محیط زیست گیلان در حاشیه این بازدید گفت: تکمیل این تصفیه خانه‌ها در حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان ساکن در مسکن مهر و احیای رودخانه‌های زرجوب و گوهررود نقش بسزایی دارد و امید است با بهره برداری از این پروژه زیست‌محیطی، مردم از اثرات ارزشمند آن بهره‌مند باشند.

تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب رشت تا پایان سال

عشوری افزود: در صورت تکمیل و بهره برداری از این تصفیه خانه‌ها از ورود ۴۰ هزار متر مکعب فاضلاب تصفیه نشده صنعتی و بهداشتی به ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود جلوگیری به عمل می‌آید.

تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب رشت تا پایان سال

او تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار، پروژه‌های تصفیه خانه مسکن مهر رشت و شهرک صنعتی سفیدرود تا پایان سال در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب رشت تا پایان سال

هر یک از پروژه‌های تصفیه خانه مسکن مهر رشت، شهرک صنعتی سفیدرود و شهر صنعتی رشت به ترتیب ۷۶، ۶۵ و ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.