واریز وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از اول مهر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز وام ۲۰ میلیون تومانی از اول مهرماه به حساب ۴۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیری خبر داد.

 ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از ۲۱ مردادماه به‌مدت یک هفته آغاز شد و روز جمعه ۲۷ مرداد پایان یافت که در این میان ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شد.

اما متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان باید دارای شرایط به خصوصی باشند که از جمله این شرایط می‌توان به دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، دارای سن ۵۰ تا ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی ۳ سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اشاره کرد.

محسن تقیانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درخصوص زمان پرداخت این وام‌ها به بازنشستگان توضیح داد: قرعه‌کشی تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی انجام شده و روز گذشته پیامک آن برای برگزیدگان این تسهیلات ارسال شده تا مراحل ثبت‌نام خود را جهت دریافت تکمیل کنند.

وی افزود: در صورتی که ثبت‌نام کنندگان مشکل بانکی نداشته باشند و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند، این تسهیلات از اول مهرماه برای ۴۰ هزار نفر واریز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همچنین اعلام کرد تا پایان سال به ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات پرداخت خواهد شد که برای ثبت‌نام متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع ایسنا

برچسب ها: وام بازنشستگان ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا بامری نسب
۰۱:۱۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
غیرحضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی ثبت نام کردم پیام آمد که شما برگزیده وام تامین اجتماعی شعبه کهنوج شدید
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا بامری نسب
۰۱:۱۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
غیرحضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی ثبت نام کردم پیام آمد که شما برگزیده وام تامین اجتماعی شعبه کهنوج شدید
Iran (Islamic Republic of)
سعید کریم نژاد برقی نوبر
۰۰:۲۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
سلام. دو تا بچه دانشگاهی دارم سال ۹۵ بازنشسته شدم. یک بار ۵میلیون گرفتم که خیلی وقته اقساطش تموم سده.اگه این وامو چند ماه پیش که ثبت نام کرده بودیم میدادند.معوقی در کار نبود .الان من خودم دوقسط عقب افتاده به بانک پارسیان دارم هر قسط یک میلیون و هشتصد هزار تومان. اگر قانون گذارهای ما یه خورده منطقی فکر کنند متوجه میشوند اکه بنده وامسال بنده از روی دلخوشی معوقه برای خودشان جور نمیکنند. هر قست که عقب می‌افتد تعداد زیادی از موهای سرم سفید میشه.
Iran (Islamic Republic of)
خسروعزیززاده دوبخشری
۰۱:۳۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام بنده به مورخه ۱۹ مرداد۱۴۰۲ ثبت نام غیرحضوری آنجام دادم تاب حال بمدت ۱۳سال بازنشست شدم وامی احساسمان تامین اجتماعی دریافت نکرده ام وپیام برام نیامده چکارکنم
Germany
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
سلام خسته نباشی آقای رئیس برنامه و بوجه من زن یک مرده زحمت کش هستم که شوهرم سکته مغزی کرده فلج شد ۳سال نیم رو دستم بود خونه ام مکن زندگیم را براش فروختم خرجش کردم حالا کنارنشین هستم پول پیش خونه را ندارم بدم حقوق هم ۱۴ میلیون ولی همش میره جا قسط وام خرج کریه ی خونه کم میارم شوهرم مرده یتم دارم خاستم این وام بگیرم بزارم رو پول پیش خونه ام پیامک برام نیموده تو را بخدا این وام برام ثبت شده بهم بدینش کس به جز خدا را هم ندارم تو به خدا برام فکری بکنید زن با ۳ بچه آدم بدبختی هستم شوهرم سکته مغزی کرده فوت شده ممنوم میشم برام واریز بکنید خواهر شما سکینه سگوند اینم شمارم است ۰۹۳۹۳۸۳۲۱۵۴????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
اخه با20میلیون چیکار میشه کرد اونایی که دستور این وام ها را میدن حقوق هر ماهشون چند برابر اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
وام ۲۰ میلیونی
نمیرین از این همه ول خرجی
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
چرا رئیس سازمان برنامه و بودجه با افزایش حقوق کارمندان مخالف است؟

۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ اخبار اقتصادی اخبار اقتصاد ایران 

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که دولت قصد افزایش حقوق کارمندان دولت در میانه سال را ندارد و به‌نظر می‌رسد علت این تصمیم عواملی از جمله جلوگیری از کسری بودجه باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی چند سال اخیر شاهد بودیم که دولت در میانه‌های سال اقدام به ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت می‌کرد، این اقدام با انتقاداتی از جمله تحمیل هزینه بیشتر به بودجه و احتمال افزایش ناترازی و همچنین تبعیض با افزایش حقوق کارگران مواجه بود.

با توجه به این موارد، اخیراً داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال جاری با توجه به عدم کاهش تورم و فشارهای اقتصادی به مردم گفت: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم، افزایش حقوق‌ها یک بار در سال لحاظ می‌شود، افزایش حقوق سال جاری ابتدای سال مدنظر قرار گرفت.

به‌نظر می‌رسد که پس از اینکه طی چند سال شاهد افزایش حقوق کارمندان دولت در میانه سال بودیم، سازمان برنامه و بودجه دیگر قصد ندارد چنین رویکردی در پیش بگیرد. باید به این نکته نیز توجه داشت که دولت بر کنترل کسری بودجه به‌عنوان یکی از عواملی که آن را تورم‌زا می‌داند تأکید داشته است و به‌نظر می‌رسد این تصمیم نیز در همین راستا گرفته شده است.
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
پولایی که کره جنوبی داد کو
چرا رییس برنامه و بودجه میگه افزایش حقوق نداریم

۳۰۰ هزار ملیارد تومن کره جنوبی کو پس کجا رفت
میشه ۳ با ۱۴ تا صفر تومان
خیلیه نیست؟
۹۰۰۰ تاش برای همسان سازی و افزایش حقوق گفتن لازمه

ینی از ۳۰۰ هزار ملیارد ۹۰۰۰ تاش به ما نمیرسه؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
به به
رئیس سازمان برنامه و بودجه م گفته
افزایش حقوقی در نیمه دوم سال در کار نیست که نیست
قابل توجه باز نشسته ها و کارمندا

به به
به به

هر دم ازین باغ ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
چرا حقوق بازنشستگان اینقدرکمه باتورم شصت درصد مردم چطور خرج دارو دوا خوراک اجاره خونه شونو بدن آدم سه شغله هم باشه نمیتونه اینجوری زندگیشو بگذرونه!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام درمورد صندوق های بازنشستگی به صندوق وابستگان سازمان مربوطه تغییر یابد و اگر با هم ادغام گردد از نظر بودجه بهتر می‌شود لطفا رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۲:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام. مسئول کانون بازنشستگان شهر نکا میگه: برای ثبت نام و دریافت وام بازنشستگی تامین اجتماعی، مستمری بازمانده، حتما باید به حساب بانک رفاه واریز بشه که بتوان وام داد. در صورتیکه مستمری مادر بنده،به حساب بانک ملی اش، واریز میشه. و به همین دلیل، الان چند ساله که به ایشان وام بازنشستگی نمیدن. لطفا پیگیری نمایید که مشکل‌ بازنشستگان و بازماندگانی که مستمری به بانک ملی ،واریز میشه، بتوانند وام بگیرند. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که سی سال حق بیمه داده‌اند وحداقل میگیرند (هفت وششصد وپنجاه) مد نظر
باشد شرایط زندگی بسیار سخت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
برای کسی که الان سختترین کارها را میکند،۷درصد هم بیمه کم میشود و کمتر از ۷تومان میگیرد،تازه اگر توان انجام کار سخت را داشته باشد وکار گیرش بیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
برخی ثبت نام وام بازنشسته کشوری انجام داده ولی پس از گذشت زیادی پرداخت نشده پیگیری شود.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ر
۱۱:۵۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
وام بازنشستگان کشوری سر از کجا درآورده و هزینه شده در این مورد هم اطلاع رسانی فرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
افزایش حقوق
همسان سازی
۱۵ درصد معوقه بهداشت و درمان