شبکه آب نظرآباد متعادل سازی شد

مدیرعامل شرکت آبفا البرز گفت: شبکه آب شرب شهرستان نظرآباد استان البرز با حفاری و احیای ۱۴ حلقه چاه آب ، متعادل سازی شد.

حمیدرضا نامداری گفت: از این تعداد چاه، ۱۱ حلقه احیا و تجهیز شد که ۴۰ لیتر در ثانبه بر ظرفیت آب نظرآباد افزوده شد؛ همچنین با حفر و تجهیز سه حلقه چاه جدید با آبدهی ۶۰ لیتر در ثانیه بخش دیگری از کمبود آب این شهرستان برطرف شد.

واو افزود: با احیا و حفاری این ۱۴ حلقه چاه در مجموع ۱۰۰ در لیتر بر ظرفیت آبدهی شبکه توزیع آب نظرآباد افزوده شد.

نامداری گفت: به منظور افزایش توان تولید و تامین منابع پایدارآب شرب برای شهر نظر آباد، اقدامات لازم برای اصلاح زون بندی و ایجاد فشار متعادل، بهسازی شبکه آب انجام شد.

وی ادامه داد: اجرای هفت هزارو۲۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال و توزیع و اصلاح و بازسازی ۲۲ هزار متر لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع همراه با اصلاح ۶۲۰ مورد انشعاب آب و یک ایستگاه پمپاژ آب روستایی، تکمیل ساخت مخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی شهر نظرآباد و شستشو و گندزدایی ۶ مخزن ذخیره آب با مجموع ظرفیت ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مکعب، از جمله اقدامات دیگر در شهر نظر آباد و روستا‌های آن است.

نامداری گفت: حفر سه حلقه چاه جدید دیگر تکمیل شده است ضمن آن که احداث یک هزارو۶۰۰ متر لوله گذاری خط توزیع مخزن جدید نظر آباد، اجرای اصلاح و بازسازی ۲ هزارو۵۰۰ متر شبکه و ۳۰۰ انشعاب فرسوده از برنامه‌های در دست اقدام است.

همچنین وی، اجرای عملیات تکمیلی ۹۰۰ متر خط توزیع بخش دیگری از شبکه آبرسانی نظرآباد و اصلاح ۲ هزارو۵۰۰ متر خط توزیع روستای نجم آباد از دیگر طرح های در دست اقدام نظرآباد برشمرد.

شهرستان ۱۷۰ هزارنفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب ها: حفرچاه آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.