۶۴ ایستگاه در بقاع متبرکه به زائران پیاده مسیرهای منتهی به مشهد خدمات می‌دهند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ۶۴ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه امامزادگان مستقر در مسیرهای منتهی به مشهد به زائران خدمات رسانی می کنند.

حجت الاسلام محمد احمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: این ایستگاه‌ها در مسیر‌های سرخس به مشهد، رضویه به مشهد، سبزوار به مشهد، قوچان به مشهد، گناباد به مشهد مستقر شده و به صورت شبانه روزی خدماتی از جمله پذیرایی (ناهار، شام، صبحانه و میان وعده)، اسکان، استراحت موقت، امدادرسانی و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.

او در خصوص میزان زائران پیاده‌ای که تاکنون از خدمات ایستگاه‌های صلواتی در بقاع متبرکه بهره گرفته اند افزود: این آمار در انتهای ماه صفر قابل ارایه خواهد بود، اما تاکنون به زائران زیادی در بقاع متبرکه خدمات ارایه شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: در ایستگاه‌های منتهی به شهر مشهد ۱۱۰ زن و مرد مبلغ به زائران خدمات فرهنگی ارایه می‌دهند و در کنار آن برنامه‌هایی از جمله سخنرانی، توزیع محصولات فرهنگی و مداحی انجام می‌گیرد.

احمدزاده بیان کرد: اقامت موقت و اضطراری نیز با مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مساجد، حسینیه ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی انجام می‌شود که تا روز گذشته این خدمات به ۶۰ هزار زائر ارائه شده است.

برچسب ها: بقاع متبرکه ، دهه صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار