شهردار:

بار ترافیکی خیابان‌های زاهدان کاهش می‌یابد

شهردار زاهدان گفت: کاهش ترافیک در محل استقرار ایستگاه‌های برون شهری یکی از طرح‌های مهم شهرداری در رفع معضل ترافیکی است.


محمدامیر براهویی اظهار کرد: بهره‌برداری و بازگشایی طرح‌های ترافیکی شهرداری نقش بسیار مهمی در کاهش بار ترافیک و تسهیل در حمل و نقل هسته مرکزی شهر خواهد داشت.

وی افزود: بعضی خیابان‌های شهر زاهدان با معضل جدی و چالش رو به رشد گره ترافیکی روبه‌روست و این مساله نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است.

شهردار کلانشهر زاهدان یکی از معضلات در این زمینه را محل استقرار ایستگاه‌های برون شهری عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به استقرار ایستگاه برون شهری زاهدان - خاش در میدان امام علی (ع) و ایجاد ترافیک در این محدوده، طراحی ساخت ایستگاهی در میدان خلیج فارس در دستور کار قرار گرفت که با پیشرفت ۶۵ درصدی مواجه بوده تا از بار ترافیکی خیابان امام علی علیه السلام کاسته شود.

وی گفت: برای کاهش بار ترافیکی در محدوده ایستگاه برون شهری زاهدان - زابل نیز اقدام به طراحی ایستگاهی در قسمت ورودی شهر میدان امام خمینی (ره) کرده‌ایم که ساخت دکه‌های این ایستگاه با پیشرفت تقریبا ۷۰ درصدی مواجه است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

براهویی بیان کرد: ایستگاه برون شهری زاهدان به چشمه زیارت هم که در خیابان امیرالمؤمنین (ع) واقع شده و بار ترافیکی را افزایش داده در کنار مجتمع تفریحی براسان ساماندهی شده، کار این پروژه نیز با مشارکت بخش خصوصی پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با انجام این اقدامات، ترافیک ایستگاهی کاهش خواهد یافت و به زودی شاهد اثرگذاری اجرای این پروژه‌ها در کلانشهر زاهدان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار