سطح خدمات بیمارستان مهریز بالاتر از استاندارد بیمارستان‌های دولتی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: سطح خدمات بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز بالاتر از استانداردهای بیمارستان‌های دولتی است.

رضوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بازدید سرزده از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا مهریز (س) از نزدیک در روند ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفت و بیان داشت: سطح خدمات در این مرکز بالاتر از استانداردهای، بیمارستان‌های دولتی می‌باشد و در مقایسه با سایر بیمارستان‌های استان خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. 

رضوی همچنین با بیماران بستری در بخش اورژانس نیز دیدار داشت و در ادامه بیان داشت: بیماران بستری نیز رضایت کافی از ارائه خدمات داشتند.

او تصریح کرد: این بیمارستان از ظرفیت‌های بسیار مطلوب و خوبی برخوردار است و از بهترین و بروزترین تجهیزات و امکانات پزشکی برخوردار است و در این بیمارستان نه فقط کیفیت درمان بلکه کرامت، احترام، آسایش، آرامش، رفاه و ارتقای سواد سلامت بیمار اهمیت و اولویت دارد.

رضوی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال بالغ بر ۱۸ هزار نفر خدمات بستری و ۵۸ هزار نفر خدمات سرپایی از اورژانس بیمارستان دریافت نموده اند و بخش اورژانس بیمارستان با  حضور ۸ متخصص طب اورژانس و ۷ پزشک عمومی در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار