چاپ بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب درسی

معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت که این سازمان امسال آمادگی پذیرش ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز را در حدود ۱۱۰ هزار مدرسه دارد.

محمدمهدی کاظمی, معاون متوسطه آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: باهماهنگی‌های صورت گرفته در ۷ ماه گذشته، در سال تحصیلی جدید آمادگی پذیرش ۱۶.۵ میلیون دانش آموز در بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه را داریم.

وی در ادامه گفت: بازسازی، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس از چندین ماه گذشته با برنامه‌ریزی مطلوب و تلاش‌های همکاران در سراسر کشور جهت حضور دانش آموزان و معلمان صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازگشایی مدارس با اشاره به برگزاری جشن‌های بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده محترم شهدا اظهار کرد: امروز جشن بازگشایی مدارس در مدارس سراسر کشور برگزار شد و رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش نیز در یکی از مدارس استان تهران در شهر بهارستان حضور داشتند تا زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت به صدا درآید و این زنگ به طور همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

کاظمی با اشاره به توزیع کتب درسی تصریح کرد: بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب در ۹۹۰ عنوان تولید شده است و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته که تقدیم دانش آموزان می‌گردد.

وی در پایان افزود: همه دانش آموزانی که در سامانه کتاب درسی ثبت سفارش داشتند، کتاب‌های خود را تحویل می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار