بررسی راهکارهای پدافند غیرعامل برای حل مشکلات

جانشین شورای پدافندغیرعامل استان البرز بر کشف و شناسایی تهدید‌های احتمالی و موجود درحوزه کاری دستگاه‌های عضو شورای پدافند غیرعامل تاکید کرد .

ولی پوری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافندغیرعامل استان البرز خواستار اهتمام و جدیت دستگاه‌های مرتبط و برگزاری جلسه مستقل با مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای تعیین تکلیف پسماند‌های اسیدی در محدوده‌ شهرستان اشتهارد شد.
وی افزود:در این زمینه باید با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان، صمت و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و سایر دستگاه‌های مسئول با برگزاری جلسات کارشناسی برای یافتن راه حل منطقی، علمی و مناسب تصمیم گیری شود.
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری البرز افزود: آسیب پذیری منابع آب و خاک و هوای آلوده در محدوده شهرستان اشتهارد و شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین بررسی شده است.
وی در این جلسه درباره تجمع مشتقات نفتی و معضل پیشرفت کانون‌های ریزگرد در محدوده اطراف رودخانه شور و سایر نقاط در معرض خطر پوشش گیاهی، موضوع تخصیص زمین برای دفن استاندارد پسماند‌های اسیدی در استان البرز برای جذب سرمایه گذار، گزارش مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت ایران (منطقه تهران _ زنجان) در مورد همجواری لوله نفت سراسری با شرکت شهرک صنعتی اشتهارد و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی با دیگر اعضا بحث و تبادل نظر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.