تست هوش؛ جای علامت‌سوال را با گزینه مناسب پرکنید

اگر به تست‌های هوش علاقه دارید مطلب زیر را از دست ندهید.

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.

نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند.

 و اما معماها، ما آن‌ها را دوست داریم، حل همه معما‌ها به یک اندازه آسان نیست و واقعاً می‌توانند مغز شما را تحت تأثیر قرار دهند.

در مورد پازل زیر هم همینطور است. در ابتدا، حل آن آسان به نظر می‌رسد. اگر می‌توانید بشمارید، احتمالاً عدد ۶ را به نقطه‌ای که با علامت سوال مشخص شده است اختصاص می‌دهید. اما ما از شما می‌خواهیم در این مورد تجدید نظر کنید، زیرا عدد شش صحیح نیست!

تست تصویری

اعتراف می‌کنیم این یک سوال حقه‌ای است به همان اندازه که در حل معما‌ها مهارت دارید، برای حل این معما به هیچ یک از آن مهارت‌ها نیاز ندارید. تنها چیزی که مهم است یک دوز سالم عقل سلیم است. هنوز متوجه نشدید؟ پاسخ این معما را در انتهای صفحه ببینید.

.

.

.

.

.


بیشتربخوانید


پاسخ:

برای حل این معما، لازم نیست با اعداد خوب باشید کمی دانش خودرو به شما کمک بزرگی می‌کند. پاسخ صحیح حرف R در دنده عقب ماشین است.

دنده

منبع: مکتوب‌نامه

برچسب ها: تست هوش ، معما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
خب خودروهای 6 سرعته یا همون 6 دنده باز هم جای خالیش 6 میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
اگر از روی الگو بخوایی حساب کنی ۶میشه همه میگن الگو و ریاض هست و کسی فکرش به دنده های ماشین نیست
آخرین اخبار