بزرگترین پروژه عمرانی شهر کرمانشاه افتتاح می‌شود

همزمان با اتمام عملیات عمرانی تقاطع سپاه پاسداران در شهر کرمانشاه، این تقاطع غیر همسطح با عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شهر افتتاح می‌شود.

صبح شنبه همزمان با اتمام عملیات عمرانی تقاطع سپاه پاسداران در شهر کرمانشاه، این تقاطع غیر همسطح با حضور مدیران کشوری و لشکری افتتاح می‌شود.

تقاطع غیر همسطح سپاه پاسداران در شهر کرمانشاه در ابتدای فعالیت خود مدت طولانی به دلایل مختلف تعطیل شد، اما مجدد پس از وقفه طولانی مدت فعالیت خود را از سر گرفت تا مردم کرمانشاه شاهد پیشرفت این پروژه به قصد باز شدن گره ترافیکی این نقطه از شهر باشند.

شهروندان کرمانشاهی که برای عبور از این شاهراه شهری نیازمند گذشتن از این مسیر بودند پس از چشم انتظاری بلد مدت سرانجام از فردا شاهد رفت و آمد راحت از این مسیر خواهند بود.

لاین جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح سپاه پاسداران کرمانشاه، از ۳۱ مرداد بازگشایی شد و ترافیکی که در مسیر جنوب به شمال این منطقه وجود داشت از بین رفت.

طول هر یک از پل‌های (جنوب شمال و شمال جنوب) این تقاطع که اعتبار کلی آن بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است، حدود ۵۲۰ متر بوده که بار ترافیکی میدان سپاه کرمانشاه و گره ترافیکی این منطقه را مرتفع می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.