ثبت ۶۰ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد ۶۰ میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های مواصلاتی خراسان شمالی در نیمه نخست سال ثبت شد.

 محمد مشتری گفت: تردد ۶۰ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۴۱ وسیله نقلیه در جاده‌های مواصلاتی خراسان شمالی در نیمه نخست سال  ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیش از ۵ میلیون و ۶۱۰ هزار وسیله نقلیه در ۶ ماهه امسال وارد استان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷.۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مشتری همچنین از خروج بیش از ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار خودرو ازجاده‌های مواصلاتی استان و افزایش ۶.۶۵ درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: شیروان- بجنورد و بالعکس با ثبت بیش از ۴ میلیون تردد وسایل نقلیه، پرترددترین جاده بوده است.

مشتری گفت: بر اساس نسبت ترافیک جادهچمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در شهریور ماه امسال ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده است، گفت: بیشترین متوسط تردد روزانه یک ماهه شهریورماه امسال در محور شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و بیشترین تردد در محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس به ثبت رسید.

برچسب ها: تردد خودرو ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.