انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در خرم‌آباد و بروجرد اکران می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینما‌های خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

 محمدجواد محمدی در نشست با معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، اظهار داشت: برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزارمی شود و برنامه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کودکان و نوجوانان در جشن‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون حضور داشته باشند.

وی افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک در قالب کتابچه‌های طراحی شده است که در طول این هفته برنامه‌های متنوعی با حضور اعضای کانون و دعوت از دانش‌آموزان به اجرا در می‌آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، به همکاری سایر سازمان‌ها با کانون اشاره کرد و بیان داشت: آموزش‌وپرورش، بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، و. در این هفته در اجرای برنامه‌ها مشارکت و همکاری می‌کنند.

محمدی، گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم تا برنامه‌های مختلفی با حضور کتابخانه‌های سیار کانون برای کودکان و نوجوانان روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار اجرا شود.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌ها که به‌صورت هم‌زمان در کل کشور در حال برگزاری است اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» است که در خرم‌آباد و بروجرد به نمایش در می‌آید و طبق جلساتی که با تهیه‌کننده فیلم و مسئولان سینما برگزار شد، با هماهنگی کانون، دانش‌آموزان می‌توانند به‌صورت نیم‌بها این فیلم را تماشا کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، گفت: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهر‌ها و روستا‌های سراسر استان فعالیت می‌کنند.

 

برچسب ها: انیمیشن ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.