انهدام باند قاچاق سلاح غیرمجاز در دلفان/ ۳ نفر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب دلفان از تلاش سربازان گمنام امام‌زمان (عج) و انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

محمد زیرک اظهار داشت: باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در این شهرستان با رصد و اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده توسط سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات لرستان مورد ضربه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات سه نفر بازداشت شده‌اند، افزود: همچنین تعداد ۱۰ قبضه سلاح کلاشینکف، پنج قبضه کلت کمری و سه قبضه سلاح ساچمه‌زنی کشف شده‌است.

 دادستان عمومی و انقلاب دلفان عنوان کرد: تعداد ۳۵۰ عدد فشنگ جنگی گلوله‌زنی و ساچمه‌زنی و همچنین مقادیری سلاح سرد از باند قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد و متهمان با صدور قرار قانونی بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه پرونده متهمان در حال رسیدگی است، بیان کرد: دادسرای عمومی و انقلاب دلفان با افرادی که قصد قاچاق یا حمل سلاح و مهمات و مواد مخدر را دارند، برخورد می‌کند.

زیرک گفت: با افرادی که به هر نحو قصد ایجاد ناامنی را دارند با قاطعیت برخورد می‌شود و کوچک‌ترین اقدام خلاف قانون افراد خاطی همواره در رصد سربازان گمنام امام‌زمان (عج) قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار