آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد

آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان رضوی همزمان با سومین روز از هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با حضور استاندار و مسوولان ارشد نظامی و انتظامی این استان در مرکز آموزش علمی تخصصی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی روز شنبه در این آیین گفت: امروز دشمنان با انواع توطئه‌ها و ترفندها به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام مردم هستند و باید همه در مقابل این توطئه دشمن هوشیار باشند.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه خراسان رضوی، استانی بسیار حساس، مهم و تأثیرگذار است، افزود: وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) باعث وجود برکت در این استان و خطه شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم گفت: با همه توطئه و اقدامات دشمن در یک ماه گذشته بهترین مراسم دینی و مذهبی خود را اجرا و مفتخریم که مدال رضایتمندی رهبر معظم انقلاب را در اربعین کسب نموده ایم.

سرتیپ محمدکاظم تقوی با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت اظهار کرد: در برقراری امنیت به خصوص امنیت هفت و نیم میلیون زائر دهه آخر صفر، بخشهای مختلف این تهاد از جمله زنان پلیس، یگان ویژه، شرکتهای حفاظتی و مراقبتی و راهور همکاری کردند که جای تشکر دارد.

وی گفت: با شهدا تجدید میثاق می‌کنیم و تا جان در بدن داریم از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار