افتتاح واحد تولید کفش در بستان‌آباد

به مناسبت گرامیداشت روز ملی روستا واحد تولید کفش در شهرک صنعتی چالیش صنعت بستان‌آباد به بهره برداری رسید.

 به مناسبت گرامیداشت روز ملی روستا  واحد تولید کفش  بستان آباد با بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۸ نفر افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره‌برداری از واحد تولید کفش در شهرک صنعتی چالیش صنعت بستان‌آباد گفت: صنعت کفش و چرم در استان از پیشینه درخشانی برخوردار است لذا مدیریت ارشد استان با تمام توان از این صنعت حمایت می‌کند.

آقای کلامی افزود: صنعت کفش و چرم بخشی از هویت خطه آذربایجان است و به همین علت باید به آن توجه ویژه شود  چرا که فعالان اقتصادی ما تولید را بلد هستند و با اندک حمایت می‌توانند به بهترین وجه در این حوزه بدرخشند.

وی تاکید کرد: برای حفظ توان رقابت در بازار‌های داخلی و خارجی صنعت چرم و کفش نباید از فناوری‌های روز عقب بمانیم و در بخش مد نیز باید ظرافت‌های بازار‌های داخلی و خارجی در صنعت کفش تبریز مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نتیجه‌بخشی بیشتر در این حوزه نیازمند همدلی و هم‌افزایی فعالان صنعت چرم و کفش است که انتظار می‌رود با تقویت بازاریابی در ابعاد داخلی و خارجی شاهد ارزآوری صنعت چرم و کفش تبریز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار