جایزه ملی محیط زیست به آذربایجان غربی رسید

استان آذربایجان غربی با احراز رتبه سوم کشوری مفتخر به دریافت رتبه سوم جایزه ملی محیط زیست کشور شد.

سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست امروز سه شنبه ۱۸ مهرماه با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد و با حضور معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نفرات برتر در هر محور معرفی و تقدیر شدند.

در این دوره با درخشش استان آذربایجان غربی، افتخاری دیگر نصیب حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی شد و سازمان مردم نهاد زیست محیطی نوژین سبز نقده با احراز رتبه سوم کشوری مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.

این انجمن زیست محیطی در کنار تالاب بین‌المللی درگه سنگی (سیران گلی) شهرستان نقده و در حاشیه پارک ملی دریاچه ارومیه توسط تعدادی از جوانان محلی تحصیل کرده و علاقمند به محیط زیست برای حمایت از فعالیت‌های زیست محیطی تاسیس شده که بیش از یک دهه از فعالیت‌های ارزشمند آن در حوزه تالاب‌ها می‌گذرد.

انجمن نوژین سبز نقده در حوزه آموزش جوامع محلی حاشیه پارک ملی دریاچه ارومیه، ایجاد و راه اندازی مشاغل سبز و معیشت مکمل، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تسهیلگری در حوزه محیط زیست خصوصا تالاب‌ها فعالیت دارد و آقای ادریس وهابی مدیرعامل آن امروز مفتخر به کسب رتبه سوم در حوزه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست شد.

 سیزدهمین جایزه ملی محیط زیست پس از وقفه‌ای ۵ ساله به منظور شناسایی، معرفی و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های شاخص و اثربخش فعالین حوزه محیط زیست بر اساس فراخوان قبلی امروز ۱۸ مهرماه در سالن همایش‌های شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.