تاکید عربستان بر احیای حقوق ملت فلسطین

هیات وزیران عربستان سعودی بر حمایت مستمر از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع‌شان تاکید کرد.

العربیه گزارش داد: هیات وزیران عربستان سعودی در جلسه‌ای که به ریاست ملک سلمان پادشاه این کشور در ریاض تشکیل شد، بر اهمیت توقف تشدید تنش در غزه و جلوگیری از گسترش آن در منطقه تاکید کرد.

در این نشست شورای وزیران سعودی بار دیگر بر حمایت مستمر ریاض از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع خود تاکید کرد.

هیات وزیران عربستان درباره محتوای تماس‌های تلفنی محمد بن سلمان، ولی عهد این کشور با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پادشاه اردن و رئیس جمهوری مصر بحث و تبادل نظر کرد.

این شورا بر تلاش‌های بیشتر عربستان برای برقراری ارتباط با همه طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای با هدف توقف تشدید تنش در غزه و همچنین ادامه حمایت از ملت فلسطین و تحقق آمال و آرزو‌های آن‌ها برای دستیابی به صلح عادلانه و پایدار تاکید کرد.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیرو‌های مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیرو‌های مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدر‌های حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

برچسب ها: عربستان ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار