در پایان درس خارج فقه عنوان شد

دعوت آیت الله جوادی به شرکت در اجتماعات حمایت از مردم فلسطین

مرجع تقلید شیعیان بر شرکت در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حضور جمعی برای نشان دادن عظمت مسلمین در دفاع از مظلومان تاکید کرد.

آیت الله عبدالله جوادی آملی در پایان جلسه درس خارج فقه امروز خود با اشاره به برگزاری اجتماع حوزویان، همگان را به حضور در این اجتماعات در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

او گفت: نکته مهمی که یادمان نرود، دعا‌هایی که انسان در سحر می‌خواند یا در نماز می‌خواند، آن‌ها سر جای خود محفوظ است، ولی به دعا‌های جمعی باید بها داد.

این مرجع تقلید افزود: اگر عزیزان ما امروز در مدرسه فیضیه یا جای دیگر جمع می‌شوند برای حمایت از «طوفان الاقصی» فلسطین، این یک کار رسمی است. حالا ما در سحر‌ها دعا کردیم یا در نماز دعا کردیم، آن‌ها سر جای خود محفوظ است، آن‌ها بیننا و بین الله است، اما وقتی فرمود: «وَلْیُرَ عَلَیْکَ اَثَرُ النعمة»، در اجتماعات شرکت کنید، حضور جمعی داشته باشید، سعی کنید عظمت خود را نشان دهید، از مظلومین دفاع کنید، از مظلومین حمایت کنید، این‌ها هم باید سر جای خود محفوظ باشد.

او ادامه داد: غرض این است که دعای سحر خیلی اثر دارد، دعای نماز خیلی اثر دارد، ما هم الحمدلله این کار‌ها را می‌کنیم، اما حضور در جمع اثر دیگری دارد. حالا ان شاء الله بعد از درس در اجتماع شرکت کنید.

آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: حالا ان شاء الله با دعا و اخلاص در مراسم شرکت کنید و نصرت همه عزیزان خصوصاً این محرومان فلسطین را از خداوند مسئلت کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار