۷۰۰ شاهرودی به مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه کردند

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه ۷۰۰ نفر به مراکز مشاوره این اداره مراجعه کردند، گفت: این افراد از خدمات رایگان بهره‌مند شدند.

حسن غربا  به مناسبت هفته سلامت روان به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه شش مرکز مشاوره خدمات عمومی و روانشناختی و سه مؤسسه در این حوزه فعال است، گفت: فعالیت این مراکز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت روان جامعه است.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای امسال  تاکنون ۷۰۰ نفر به این مراکز مشاوره مراجعه داشته اند، افزود: برای این تعداد یک هزار و ۳۳۳ جلسه مشاوره برگزار شده است.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه این مراکز در حوزه‌های مختلفی رایگان مشاوره و روانشناختی ارائه می‌دهند، ابراز داشت: ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و تربیتی، مشاوره سالمند، مشاوره اشتغال و اعتیاد از جمله خدمات مشاوره‌ای این مراکز به شمار می‌روند.

غربا ضمن بیان اینکه کاهش اختلالات روانی و تنش‌ها رویکرد مهم این مشاوره‌های حوزه ازدواج است، تصریح کرد: طی سال جاری برای یک هزار و ۵۱ نفر در سطح شهرستان آموزش‌های خانواده، پیش از ازدواج و هنگام ازدواج ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.