انتقاد از روند فعلی ساماندهی محله آقاجان

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با انتقاد از روند فعلی ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه، گفت : بعد از اقدامات خوب روز‌های اول جهت رسیدگی به وضعیت این محله، متاسفانه کار رها شد.

شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ۲۲ مهر در نشستی که به منظور پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان باحضور مدیران استانی برگزار شد، گفت : اقدامات انجام شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است، اما فاجعه به قدری عمیق است که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه انتظار می‌رود کار ساماندهی محله آقاجان همانند روز‌های اول با جدیت پیگیری شود، افزود: بعد از اقدامات خوب روز‌های اول متاسفانه کار رها شد، بنابراین از همه سازمانها، نهاد‌ها و ادارت مربوطه می‌خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را دنبال کنند.

وی به دادستان مرکز استان دستور داد در جلسه آتی برای مدیران و مسئولینی که در انجام کار‌های مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل داده و به عنوان ترک فعل مدیران به آن رسیدگی کند.

علی شعبانی معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز اقدامات انجام شده در محله آقاجان را شایسته و کافی ندانست و گفت: ساماندهی آقاجان را باید یک موضوع همگانی بدانیم و آن را جبهه بندی نکنیم.

شعبانی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی همه دستگاه‌های مرتبط در بحث ساماندهی آقاجان، گفت: باید به ساکنین این محله همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آن‌ها تلاش کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار