امام جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ:

مردم فلسطین از قیام امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند

امام جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ گفت: روزی مردم مظلوم فلسطین با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کردند، اما امروز با موشک به رژیم صهیونیستی حمله می‌کنند و آنان از قیام امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند.

ماموستا خالد رسول‌زاده، امام جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ با تبریک به مردم مبارز فلسطین و تمام مردان عرصه ایثار و شهادت اظهار داشت: پیروزی غرورآفرین جوانان فلسطینی مایه مباهات مسلمانان و عزت اسلام و تلنگری است برای کسانی که در حال عادی‌سازی با رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی هستند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید این غیورمردان عرصه شجاعت و شهادت که امروز معادلات و محاسبات نظامی و اطلاعاتی رژیم ستمگر اسرائیل را زیرسؤال بردند، نشانه بارز بر اشراف کامل آنان بر اطلاعات و نفوذ در لایه‌های مسائل امنیتی اسرائیل است و فرماندهان بلندپایه رژیم صهیونیستی را در حالت خواب اسیر و نه در لباس نظامی اسیر می‌کنند.

امام جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ افزود: روزی مردم مظلوم فلسطین با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کردند، اما امروز با پرتاب پهپاد و موشک به آن‌ها حمله می‌کنند که جهان را شگفت زده کرده و آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و قیام امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران بود امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرز‌های رژیم صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته مقاومت در سراسر این منطقه است و اگر آن روز مشکل غرب جلوگیری از خرید تسلیحات ابتدایی برای ایران بود، امروز مشکل او جلوگیری از انتقال سلاح‌های پیشرفته ایرانی به نیروی مقاومت است.

ماموستا رسول‌زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس همان طور که معظم له فرمودند این شکست برای اسرائیل قابل ترمیم نیست و امید است وعده الهی و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید و از صحنه روزگارمحو می‌شود، محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.