تخلیه سفارت آمریکا و رژیم صهیونیستی در آرژانتین درپی تهدید بمب گذاری

تهدید به بمب گذاری باعث تخلیه سفارت آمریکا و رژیم صهیونیستی در بوینس آیرس شد.

آرژانتین دارای بیشترین جمعیت یهودیان صهیونیست در آمریکای لاتین است. همواره بوینس آیرس در کانون توجه صهیونیست‌ها قرار دارد. با تشدید منازعه میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی، اکنون نگرانی پیرامون افزایش نفرت از صهیونیست‌ها به دلیل کشتار غیرنظامیان در جهان افزایش یافته است. 

به گزارش تله تریدر، سفارت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در بوینس آیرس پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهدید به بمب گذاری به سرعت تخلیه شد. 

منابع محلی می‌گویند اکنون پلیس در حال جستجوی داخل سفارت است. همچنین خیابان و بلوار منتهی به این دو سفارتخانه اکنون از سوی نیرو‌های امنیتی مسدود شده است. 

فرمان تخلیه سفارت رژیم صهیونیستی پس از آن صادر شد که پلیس پایتخت آرژانتین از دریافت یک ایمیل خبر داد که در آن آمده بود، بمب گذاری در سفارت؛ صهیونیست‌ها ما برای کشتن تمامی شما می‌آییم. 

رسانه‌های آرژانتینی از استقرار تیم خنثی سازی بمب در هر دو سفارتخانه خبر داده است. با این حال، تاکنون گزارشی از تلفات یا خسارات این ماجرا منتشر نشده است. 

پس از حمایت همه جانبه واشنگتن از سیاست‌های کشتار غیرنظامیان مقامات صهیونیست، اکنون افکار عمومی جهان ضدآمریکایی و ضدصهیونیست شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار