خراسان رضوی حائز رتبه‌های برتر سوادآموزی کشور شد

رئیس اداره ساماندهی دوره‌های سوادآموزی خراسان رضوی گفت: این استان در دوره‌های انتقال، سواد، جذب سوادآموزان اتباع خارجی و رویداد رهیافت های نوین طی سال تحصیلی گذشته حائز رتبه برتر کشوری شناخته شد.

عباس پویان‌مهر رئیس اداره ساماندهی دوره‌های سوادآموزی خراسان رضوی گفت: سوادآموزی خراسان رضوی در دوره‌های انتقال و سواد به ترتیب رتبه‌های اول دوم و در مجموع سه دوره سواد، انتقال و تحکیم نیز جایگاه سوم را در کشور کسب کرده است.

او افزود: همچنین سوادآموزی خراسان رضوی در رویداد رهیافت‌های نوین سوادآموزی در محور‌های "ایده ها، راهکار‌ها و تولیدات" حوزه سوادآموزی موفق به کسب رتبه نخست کشور شده است.

رئیس اداره ساماندهی دوره‌های سوادآموزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این موفقیت‌ها حاصل تلاش و مجاهدت تمامی همکاران ستادی، کارشناسان، آموزش دهندگان و سواد آموزان بوده است، ادامه داد: این نهاد در طرح مهر نیز رتبه‌های برتر کشور و در جذب سواد آموزان اتباع خارجی نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

پویان‌مهر بیان کرد: برای سال تحصیلی جاری نهیز ثبت نام و جذب ۲۷ هزار نفر سواد آموز استان در دوره‌های مختلف نهضت سوادآموزی هدف‌گذاری شده که این تعهد سوادآموزی استان برای جامعه هدف ۱۰ تا ۴۹ سال در دوره‌های سه‌گانه سواد، انتقال و تحکیم است.

او تصریح کرد: با اقدامات سازمان نهضت سوادآموزی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همیاری نهاد‌های مرتبط، فرایند کلاس‌گذاری سال ۱۴۰۲ در دوره‌های مختلف سوادآموزی و اقدامات لازم برای شناسایی، جذب و ثبت نام جامعه هدف آغاز شده است.

برچسب ها: سواد آموزی ، کسب رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار