سنا قطعنامه دو حزبی در تایید حمایت از رژیم صهیونیستی را تصویب کرد

مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع، قطعنامه‌ای را تصویب کرده که در آن حمایت امنیتی، دیپلماتیک و اطلاعاتی از رژیم صهیونیستی را تایید می‌کند. 

منابع خبری می‌گویند ۹۹ نفر از ۱۰۰ سناتور آمریکایی از قطعنامه مجلس سنا در حمایت از رژیم اشغالگر حمایت کردند و تنها «رند پاول» سناتور جمهوری‌خواه آن را امضا نکرد. در این قطعنامه آمده است که آمریکا آماده کمک به اسرائیل برای تأمین اضطراری یا سایر نیاز‌های پشتیبانی امنیتی، دیپلماتیک و اطلاعاتی است. 

به گزارش سی‌ان‌ان، این قطعنامه جنبش حماس و جهاد اسلامی را گروه‌های تروریستی خوانده و حمایت ایران از آن‌ها را «محکوم» کرده است.

پیش از رای گیری، چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت: «در حالی که اسرائیل با تاریک‌ترین روز‌های تاریخ ۷۵ ساله خود مواجه است، قطعنامه دو حزبی که ما در حال رای دادن به آن هستیم، اعلام می‌کند تا زمانی که آمریکا وجود دارد، مردم اسرائیل هرگز تنها نخواهند ایستاد». 

پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از کنگره خواست بسته تکمیلی شامل کمک به رژیم صهیونیستی را تصویب کند.

واشنگتن بدون توجه به جنایات رژیم صهیونیستی که بسیاری از تحلیلگران آن را «نسل کشی فلسطینیان» خوانده‌اند، در روزهای اخیر همواره بر حمایت خود از  رژیم اشغالگر تاکید کرده است. در همین راستا، جو بایدن روز گذشته به تل‌آویو رفت و با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۹:۳۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر به جنایات اسرائیل علیه مردم بی پناه غزه ورود کنند
امروز مجامع بین‌المللی و مراکزی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت که مدعی حقوق بشر هستند باید به این مسئله ورود پیدا کنند .
«وَمَن قُتِلَ مظلوماً فَقَد جَعَلنا لِوَلیه سُلطانا» روی آوردن رژیم اشغالگر قدس به کودک کشی تاریخ جدیدی نیست، علیرغم اینکه این بیمارستان یک محیط درمانی برای پذیرش بیماران از سراسر غزه بود اما متاسفانه با دژخیمی این رژیم جنایتکار کودک کش یک حادثه تلخ رقم خورد و کودک کشی رواج پیدا کرد.
در حال حاضر وظیفه مسلمانان اتحاد و انسجام در سراسر جهان اسلام است که قطعاً نتیجه این حرکت جنایتکارانه انسجام مسلمانان در سراسر جهان خواهد شد تا این رژیم غاصب را بر سر جای خود بنشانند و امیدورایم تصمیم از صفحه روزگار محو شدن اسرائیل به یک حرکت جمعی جهان اسلام تبدیل شود.
امروز مجامع بین‌المللی و مراکزی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت که مدعی حقوق بشر هستند باید به این مسئله ورود پیدا کنند و با محکوم کردن این جنایت بزرگ زمینه محاکمه کسانی که دست‌اندرکار این جنایت هستند را فراهم کنند، امیدواریم خداوند به برکت خون مظلوم شهدا و کودکان فلسطین زمینه انتقام جویی تمام ملت مسلمان را از کودک کشان تاریخ و عصر حاضر فراهم کند.
Iran (Islamic Republic of)
نویان جان
۰۷:۴۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
امیدوارم بعضیا دیگه بفهمن که چرا میگیم مرگ بر آمریکا و اسرائیل
آخرین اخبار