بيش از هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ماهدشت تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: هزار و ۷۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی منطقه ماهدشت این شهرستان تخریب و رفع تصرف شد.

سید محسن موسوی گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی با حضور نماینده دادستان، ماموران انتظامی، ماهدشت و مهرشهر، فرمانده یگان حفاظت اراضی جهاد کشاورزی استان البرز و یگان امداد شهرستان کرج ساخت و ساز‌های غیرمجاز رفع اثر شد.

وی ظهار کرد: بر اساس پیگیریهای مستمر مدیریت جهاد کشاورزی کرج از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضایی در ماهدشت خیابان خدایارخان این یک هزار و ۷۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی ، بنا،قطع انشعابات غیرمجاز، مشاور املاک ، فونداسیون و محوطه سازی تخریب و نزدیک به ۳۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

موسوی با اشاره به افزایش مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در کلانشهر کرج، گفت: این برخوردها هشدار به زمین خواران و تشویق آنهایی است که به قانون احترام می گذارند.

وی اراضی کشاورزی را بستر تولید و ضامن امنیت غذایی مردم دانست و افزود: حفاظت از اراضی کشاورزی یک وظیفه ملی است و این امر فقط بر عهده ادارات و دستگاههای دولتی نبوده و ضروری است شهروندان ضمن آگاهی از ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در این امر با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از شهروندان خواست از طریق سامانه ۱۳۱ ،جهاد کشاورزی را در حفظ و حراست از باغات و زمینهای کشاورزی یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.