حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق

رسانه‌های عراقی از حمله راکتی به پایگاه‌ نظامی ارتش آمریکا در عراق خبر دادند.

یک منبع نظامی به خبرگزاری رویترز از حمله راکتی به پایگاه هوایی عین الاسد آمریکا در عراق و شنیده شدن صدای انفجار در داخل آن خبر داد.

این حمله پس از یک سلسله حملات به پایگاه‌هایی که نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریه در آن حضور دارند طی این هفته صورت می‌گیرد که مصادف با حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در بمباران مستمر نوار غزه از ۷ اکتبر بوده است.

مقاومت اسلامی در عراق با بیانیه‌ها و کلیپ‌های ویدئویی که لحظه حمله را به تصویر می‌کشد، مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

مقاومت اسلامی عراق، روز چهارشنبه، ۱۸ اکتبر با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی موفق به دو پایگاه اشغالگران آمریکایی «عین الاسد» واقع در استان الانبار عراق و «الحریر» واقع در شمال این کشور خبر داد.

مقاومت عراق درباره تشدید این عملیات‌ها هشدار داد و به نیرو‌های ارتش و دستگاه امنیتی اعلام کرد که از مراکزی که نیرو‌های آمریکایی در آن‌ها قرار دارند و در تیررس آن‌ها است، دور شوند.

شامگاه پنجشنبه نیز منابع خبری گزارش داده بودند پایگاه عین‌الاسد در عراق هدف حملات پهپادی و راکتی قرار گرفته است. این پایگاه محل استقرار نیرو‌های آمریکایی و سایر نیرو‌های بین‌المللی در غرب عراق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
زنده باد عراقیها آفرین. آمریکائیهای آشغال رو از کشور عزیزتون پرتشون کنید بیرون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
ببخشید آمریکائیهای آشغال منظورم بود
آخرین اخبار