توقیف تراکتور‌های فاقد پلاک و علائم هشدار دهنده

معاون اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تراکتور‌های فاقد پلاک و علائم هشدار دهنده توقیف می شود.

معاون اجتماعی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با خودرو‌های متخلف در استان، از توقیف تراکتور‌های فاقد پلاک و علایم هشدار دهنده توسط پلیس، خبر داد. 

سرهنگ "حیدر بابایی" با اشاره به توقیف تراکتور‌های فاقد پلاک و علایم هشدار دهنده به منظور پیشگیری از تصادفات، از مالکانی تراکتور‌ها درخواست کرد که حتما باید نسبت به نصب پلاک، علائم و تجهیزات بازدارنده اقدام کنند.

وی افزود: نا همگونی سرعت تراکتور‌ها با سایر وسایل نقلیه و غیر منتظره بودن حضور آن‌ها در سطح سواره رو برای رانندگان جاده‌ای و همچنین عدم برخورداری از سیستم روشنایی مناسب و علائم و تجهیزات بازدارنده جهت اطلاع و هوشیاری سایر رانندگان خصوصا در شب موجب افزایش سطح ریسک و کاهش ضریب ایمنی در جاده‌ها می‌شود.

معاون اجتماعی انتظامی استان در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگان هنجارشکن در جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از روز شنبه ۶ آبان ماه، با هدف برخورد با خودرو‌های فاقد پلاک، هنجار شکن، خودرو‌های تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی و به منظور کاهش جرائم رانندگی با اقتدار کامل در سطح استان اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.