آزادی یک نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان زابل با کمک محسن چاوشی

محسن چاووشی هنرمند محبوب کشور با اهداء مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال برای آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد در زابل باعث شد تا بار دیگر، کرامت والای انسانی و حس نوعدوستی به نمایش گذاشته شود.

محمد حسین خسروی  مدیرکل اداره زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان  بیان کرد: در این زمینه محسن چاووشی هنرمند محبوب کشور با اهداء مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال مقدمات آزادی یک نفر از مددجویان جرائم غیرعمد که در زندان زابل تحمل حبس می‌کرد را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته نیز این هنرمند با حمایت‌های مادی و معنوی خود در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبالغی را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد سیستان و بلوچستان اختصاص داده بود.

خسروی بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: از نیکوکاران، اقشار مختلف جامعه به ویژه هنرمندان و چهره‌های شناخته شده خواهشمندیم که با مساعدت خود زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت این افراد که غیرعمد گرفتار زندان شده را فراهم تا هرچه سریعتر به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی بیان کرد: اسلام دین مهرورزی و نوعدوستی و بنا شده بر اساس فطرت پاک انسانی است، در این دین مقدس توجه و رسیدگی به امور نیازمندان و بی تفاوت نبودن نسبت به مشکلات و مسایل همنوعان بسیار مورد تاکید است.

مدیرکل اداره زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: در این میان بسیاری از افراد با وجود نداشتن توان مالی بالا، خود را مسوول ادای این وظیفه دینی و شرعی می دانند و در گره گشایی از امور دیگر بندگان خداوند همواره پیشقدم می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار