بهره برداری از هزار و ۴۶۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و ۴۶۹ واحد از طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲در شهرکرد تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

علی حیدری در حاشیه بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از روند اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی شهرکرد، اظهار داشت: از این تعداد در صورت مساعد بودن شرایط جوی ۶۶۰ واحد مسکونی تا پایان آبان ماه تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: در صورت مطلوب بودن شرایط آب و هوایی ۸۰۹ واحد مسکونی دیگر طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد تا دهه فجر امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن باعث ارزان‌تر شدن هزینه‌های تمام‌شده می‌شود.


بیشتر بخوانید


حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در محله منظریه شهرکرد ساخته می‌شود.

وی بیان داشت: افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روند تکمیل و بهره‌برداری از این طریق را تسریع می‌کند.

مقصودی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.