تجمع خانواده‌های سمپاد در شیراز به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری

دانش آموزان سمپاد و خانواده‌های آن‌ها با تجمع مقابل دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در شیراز خواستار توجه قوه قضائیه و ریاست محترم دیوان عدالت اداری در رعایت حقوق مکتسبه دانش آموزان و تجدید نظر در رای هیات عمومی صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری شدند.

رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، دانش آموزان نهم سمپاد را ملزم به امتحان مجدد برای ورود به کلاس دهم کرده است؛ و این موضوع بر خلاف دفترچه آزمون این دانش آموزان در زمان ثبت نام است که در آن درج شده بود کسانیکه از کلاس ششم موفق به ورود به مدارس تیزهوشان می‌شوند با داشتن معدل کل ١٨ برای ورود به کلاس دهم نیاز به امتحان مجدد ندارند و از طرفی این رای بر خلاف سیاست‌های کلی نظام و دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش و اساسنامه سازمان ملی استعداد‌های درخشان ایران و حقوق مکتسبه دانش آموزان مشغول به تحصیل در دوره‌های هفتم و هشتم و نهم است.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری ۲۰ اردیبهشت امسال با ابطال یکی از بند‌های دستورالعمل آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان در سال ۹۹ صادر کرد و مقرر کردند که دانش آموزان سال نهم مدارس استعداد‌های درخشان نیز می‌بایست جهت ورود به دور دهم مجددا از آن‌ها امتحان اخذ شود.

به موجب ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت، چنانچه رئیس قوه قضاییه یا رئیس دیوان یا ۲۰ نفر از اعضای هیات عمومی، هر یک از آرای هیات عمومی یا آرای قطعی هیات‌های تخصصی را اشتباه یا مغایر قانون تشخیص دهند، رئیس دیوان موضوع را جهت رسیدگی مجدد به هیات عمومی ارجاع می‌دهد؛ در صورتی که هیات عمومی رأی صادره را اشتباه یا مغایر قانون تشخیص دهد، نسبت به نقض آن و صدور رأی صحیح اقدام می‌کند.

بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده‌ها و دانش آموزان شیرازی صبح امروز روبروی دفتر نمایندگی دیوان عدالت ادارای در چهارراه بنفشه تجمع و اعتراض خود به این رای را بیان کردند. 

این دانش آموزان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که باید به استعداد‌های درخشان توجه شود تقاضا کردند تا با رد دعوی واهی فردی مبنی بر ابطال بندی از ضوابط ثبت نام دانش آموزان مدارس استعداد‌های درخشان، از حقوق مکتسبه این دانش آموزان حمایت شود.

طی نامه‌ای نیز اولیا این دانش آموزان در شیراز به ریاست دیوان عدالت اداری اعتراض خود را اعلام کردند که بنا است در پایتخت این اعتراض‌ها به رییس دیوان عدالت اداری منتقل شود.

دانش آموزان سمپادی و اولیاء آن‌ها امیدوارند تا دیوان عدالت اداری به رای که قبلا صادر کرده است و با توجه به اعمال ماده ۹۱ که هم اکنون در جریان است و و هیئت تخصصی دیوان نیز نظر به اشتباه بودن آن رای صادر نموده‌اند و بنا است جلسه‌ای در رابطه با آن در هیات عمومی دیوان عدالت اداری تشکیل شود؛ رای صادر شده نقض و به نخبه‌ها و استعداد‌های درخشان کشور توجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سلام من هم مادریک سمپادی هستم که دیگه فارغ التحصیل شده وخیلی خوب میفهمم که یک سمپادی چقدر بهش فشار میاد به همین دلیل اصلا مدارس سمپادرو قبول ندارم وبه نظرم پذیرش نخبگان باید از همون کنکور شروع بشه تاهم خانواده ها وهم دانش آموزان درزندگیشون دچار این همه تنش نشن .اصلا همون خانواده ای که به دیوان عدالت اداری شکایت کرده کاملا واضحه که چقدر به خاطر قبول نشدن فرزندش اذیت شده که رفته ازسمپادشکایت کرده ،علاوه براین بهترین مدارس باهم به جای پرورش صحیح دانش آموزان برای قبولی بیشتر درآزمون سمپاد رقابت میکنن که نتیجه اش له شدن غرور فرزندان این مرزوبومه که بجای زندگی آرام وپرنشاط بهترین سنین زندگیشون رو بافشارخانواده ها وبا دغدعه سپری میکنن حالا شما هی بگین آزمون مجدد که این استرس برای بچه های مظلوم بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۳:۱۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
چرا اینقدر گیجید ؟؟؟چرا حرف های آقا رو به نفع خودتون میگیرید ؟؟
اگه آقا گفت به استعداد های درخشان توجه کنید ،منظورش همه نخبه ها و بچه های با استعداد ایران هست ،نه فقط کسانی که به اصطلاح تیزهوشانی هستند

حالا بیایید قسم بخورید تیزهوشان همه با شمشیر حضرت علی قبول شدن و غیر قانونی داخلتون نیست !!.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
معلومه که کم آوردن و پز دادن ها بدجور به خانواده ها فشار میاره
واقعا اگه کسی حقش باشه که می‌ره ،دیگه چرا این همه فشار میارن به خودشون ؟
آها بابت پول و پزش هست ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
باید امتحان از نهم به دهم برگزار بشه.چون امتحان ورود از دبستان به هفتم خیلی آسان تر از نهم به دهم است. خودشون هم می دونند که مخالفت می کنند،
Iran (Islamic Republic of)
رص
۱۱:۰۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
اگر آزمون آسون بوده خوب چرا شما قبول نشدید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
من یک سمپادی هستم و امسال نهمم، به نظرم رای دیوان عدالت اداری کاملا صحیح هست ولی باید یه ما از ششم گفته می‌شد که چنین قضیه ای هست. این برای هفتم‌های تیزهوشانی سال بعد اجرایی شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
واقعا رای خیلی خوبیههه چون که دانش آموزانی که شایسته هستن میرن دوره دوم من خودم نتونستم قبول شم ولی یکی از من ضعیف تر بود قبول شد?
فقط با چند تا کلاس هوش!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۲۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
ما ملت ایران نخبه پرور نیستیم به جای اینکه دست این بچه ها رو بگیریم برعکس پاهایشان را میگیریم تا زمین بخورند این بچه ها یکبار لیاقت وشایستگی خود را ثابت کردند واگر قرار بر آزمون مجدد باشد دوباره پیروز خواهند شد. بیایید حسود نباشیم.
آزموده را آزمودن خطاست.
مادر یک سمپادی
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
اگه لایق باشن دوباره امتحان میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
اونایی که دم از عدالت می‌زنند یه سر به مدارس شاهد بزنید متوجه عدالت میشید...بعد دیگه نمیگید آزمون مجدد عین عدالته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
اینهایی که میان بر روی کامنتهای دیگران رای منفی میدن همونهایی هستند که بچه هاشون مدرسه تیزهوشان بوده و از آزمون مجدد ترس دارند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
اتفاقا رای درستی گرفته شده، چرا که چه بسا دانش آموزانی بودند که دوره اول بدلایلی قبول نشدن و در ۳ سال هفتم تا نهم معدل بالای ۱۹ را اخذ کردند و الان باید فرصت مجدد آزمون و رقابت به آنها داده شود و این تصمیم در راستای عدالت آموزشی بجا و درست گرفته شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
اتفاقا رای بسیار خردمندانه ست.دانش آموز در سه سال راهنمایی سمپاد بوده حتما باید برای ورود ب مقطع متوسطه دوم دوباره آزمون بده.و این فرصت برای دانش آموز عادی هم باید فراهم باشه.کی میگه اینا نخبه ن.اگ نخبه ن چرا از آزمون میترسن
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۶:۰۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
سلام آزمون مجدد باعث میشه انگیزه و تلاش دانش آموز عادی بالا بره و سعی میکنه سطح علمیش رو بالا ببره و همچنین بچه های سمپاد دوباره اکثریت ظرفیت رو پر میکنن چون من خودم شاهد هستم که چقدر جلو هستند ولی اگه رقابت زیاد باشه دانش آموزان عادی باهوش هم کم نیستن میتونن به رقابت بپردازن و این میشه همان عدالت که باید رعایت بشه تا همه حق انتخاب رقایت کردن رو داشته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بنظرم دیوان عدالت درست ترین کار رو کرد ، آزمون سال ششم به هفتم اصلا معیار خوبی برای سنجش دانش آموزان نیست ، والدین با فرستادن بچه ها به کلاس های تست استعداد تحلیلی و فشار زیاد برای حل مداوم کتاب های هوش و استعداد تحلیلی موجب قبولی فرزندشان می شوند ، اگر خانواده ها واقعا مدعی هستند که دانش آموزشان از هوش و سطح درسی بالایی برخوردار است ، پس دانش آموز باید بتواند به راحتی و با توجه به سطح بالای تدریس، در آزمون دور دوم هم قبول شود ، و اینگونه عدالت محقق می شود ، بنده به شخصه بسیاری از دانش آموزان مستعد و پر تلاش را می شناسم که به این دلیل که تیزهوشان فقط برای سال نهم به دهم ، حدود ده نفر در تمامی رشته ها تکمیل ظرفیت داشته است قادر به ورود به این مدرسه نبودند و ظرفیت توسط دانش آموزان دور اول تکمیل شده است ، در سال های گذشته می دیدیم که بسیاری از دانش آموزان سمپادی در دانشگاه ها قبول نمی شدند. زیرا که از دوره اول متوسطه به دوره دوم آمده بودند و از لحاظ سطح درسی سنجیده نشده بودند ، درست است که اگر دانش آموز برای دوره اول آزمون داد و قبول شد سه سال را به خوبی درس بخواند ولی اینکه بدون ارزشیابی مجدد شش سال تحصیل کند ! واقعا ظلم بزرگی در حق سایر دانش آموزان مستعد است زیرا آزمون سال ششم به هفتم معیار مناسبی برای شناخت دانش آموزان نیست
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۵۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
امتحان ندادن یه بی عدالتی هس برا چی شما نیاید امتحان بدین در ضمن ناراحت نباشین اگر شما تیز هوشین دوباره قبول میشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
اگه دیوان نظرش برگردد خلاف عدالته مگه بچه های ما آدم نیستن
Romania
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بچه های شما زحمت میکشیدن درس میخوندن قبول میشدن
Germany
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
اینا که میگن بچه ما تلاش کرده بسم الله خو دوباره امتحان بده از چی میترسه از تلاش بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
بهترین رای صادر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
سلام چرا ناراحت هستین که دوباره امتحان بگیرین
این ناراحتی نداره اگه بچه های شما تیزهوش هستند
در این امتحان موفق میشن
وقتی بچه های مدرسه دولتی امتحان میدن قبول میشن پس برای بچه های شما کار سختی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بچه های سمپاد در شرایط یکسانی با بچه های مدارس عادی درس نمیخونن. سطح دروس این مدارس بسیار بالاتره اما در‌ آزمون فقط سوالات هوش مطرحه که به سرعت و تمرین بالا نیاز داره.‌درسته که قبول میشن اما چرا بابد به ناحق دوباره استرس آزمون رو تحمل کنند .‌کسب معدل ۱۸ با بالا در ابن مدارس به حد کافی مشکل هست. چرا باید از کنار این آزمون مافیای کنکور و کلاس های آموزشی منتفع بشن. ‌این مدارس تنها جایی در کشوره که عدالت آموزشی درش برقراره و همه دانش آموزان نخبه میتونن درش رشد کنن حتی دانش آموزانی از محروم ترین مناطق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
این همه مدارس مختلف اعم از دولتی و هیات امنائی و نمونه مردمی و غیر انتفاعی و سما ء و شاهد و سمپاد و.... واقعا" عدالت کجاست؟ باید فقط یک نوع مدرسه دولتی داشته باشیم و همه در شرایط یکسان تحصیل کنند تا هم عدالت رعایت بشه و هم عیار واقعی هرکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
با این رای فقط جیب مافیای کلاس های تست زنی رو پر میکنید.
مطمئن باشید دانش آموزی که بخواد تازه برای پایه دهم وارد این مدارس بشه با افت تحصیلی مواجه میشه چراکه دروس تکمیلی که برای این بچه ها تدریس شده را نخوانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
اگه واقعا زحمت کشیدن سری بهعد هم قبول میشن برای چی میترسن؟بچه های دیگه هم حق دارن تو مدارس سمپاد برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
این سمپادیا یک بار آزمون دادن حلال اون به کنار به صورت عادی ما آزمون نهم به دهم تیزهوشان را نداریم و بچه های مدارس دولتی و غیر دولتی می‌توانند در آزمون قبول شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
با درود و احترام
کسی منکر تلاش بچه های سمپاد نیست اما چطور می شود که تلاش سایر دانش آموزان در مدارس عادی نادیده گرفته می شود. پس حق دانش آموزانی که در مدارس عادی هستند و بنا به دلایلی نتوانستند دوره اول رو در سمپاد باشند، با توجه به اینکه معدل هر سه سالشون بیست و یا بالای نوزده و نیم هست توجه داشته باشید بالای نوزده و نیم نه هجده چه تکلیفی دارند. عدم برگزاری آزمون بی عدالتی محض هست کسی که توانمند باشد از هیچ آزمونی واهمه ندارد. اینگونه آزمون ها عدالت آموزشی رو برای همه برقرار میکند چون به اشتباه قبلا نبوده دلیل نمیشه این روند ادامه داشته باشد ، آزمون برای هر مقطع نوعی غربالگری در تلاش دانش آموزان و ایجاد فرصت مجدد هست که باید انجام شود. امیدوارم همانطور که برای حقوق و فرصت های خود ارزش قائلیم برای دیگران نیز این حق و فرصت را در نظر بگیریم و با تلاش به آنچه سزاواریم برسیم. مانا باشید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۰۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
با سلام
سخت کوشی با باهوشی متفاوته . اگر فردی همه سالها هم معدلش ۲۰ باشه دلیل بر با هوش بودن نیست . همونطور که تمام افرادی که در تیزهوشان هستند با هوش نیستند اما اکثریت بچه های تیزهوشان ضریب هوشی بالایی دارن و از نتیجه قبولیهایی کنکور متوجه میشید . این قانون واقعا اشتباه و خود سرانه هست که بچه های باهوشی که سه سال دروس تخصصی سمپاد رو خوندن بخوان محروم بشن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
و هر سال در پایان سال تحصیلی چون یکسری از بچه های تیزهوشان برای ورود به سال دهم ریزش دارن آزمونی برگزار میشه و عده ای جایگزین اونها میشن . اگر فردی واقعا باهوش باشه میتونه در این آزمون موفق بشه و برای سال دهم وارد سمپاد بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
اول اینکه در ابن‌مدارس حجم دروی بالاتر از مدارس عادیه و کسب معدل ۱۸ به هیچ وجه کار ساده ای نیست دوم ابنکه آزمون‌های تکمیل ظرفیت برقراره و قرار نیست تمام‌ صندلی های مدارس سمپاد دوره دوم‌ با بچه های دوره اول ابن مدارس پر بشه . این آزمون تنها فرصتی برای مافیای کنکور و کلاس های آمادگی برای تیزهوشان .‌
Italy
Fgh
۰۹:۰۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
به نظرم رای عادلانه ای است.آزمون ششم فقط هوش هست و خیلی از بچه ها در کلاسهای آمادگی برای آزمون شرکت نکردن چون زمان کرونا بود.و اگر که این دانش آموزان که در سمپاد هستن واقعا تیز هوش هستن پس هیچ نگرانی نباید داشته باشن.من بچه هایی رو میشناسم که واقعا از نظر درسی متوسط هستن ولی فقط باشرکت در کلاسهای هوش قبول شدن والان توان رقابت با همکلاسی هاشون ندارن.و در معرض مشکلات جسمی و روحی فراوانی هستن
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۸:۰۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بچه های سمپاد ترسی از آزمون مجدد ندارند با توجه به اینکه اینگونه مدارس کتابهای تکمیلی دارند و نسبت به مدارس عادی مطالب بیشتری خوندند ضمن اینکه بچه هایی که معدل زیر ۱۸ داشتند اخراج و از بین قبولیهای جدید وارد سمپاد میشوند اما امتحان مجدد صرفا به نفع مافیای کنکور و کلاسهای تست زنی هست نه بچه ها خانواده های بیچاره به هوای قبولی باید میلیونها پول کلاس بدن اگر حقیقتا بچه ها مد نظر هستند ظرفیت رو ببرند بالا و شرط موندن در سمپاد رو سختگیرانه تر بکنند
Iran (Islamic Republic of)
Hamideh
۰۷:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بچه هامون به اندازه کافی فشار روشون هست ... لطفا بچه هامونو اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۰۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
حالا چون یکبار تست استعداد تحصیلی رو زدن و اذیت شدن برا قبولی چطوره که مستقیما وارد دانشگاه بشن
مبادا این دانش آموزان اذیت شوند
Iran (Islamic Republic of)
Hamideh
۰۷:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بچه هامون به اندازه کافی فشار روشون هست ... به خاطر مافیای حرام خور لطفا بچه هامونو اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی افشار
۰۱:۰۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بایستی تنها یک نوع مدرسه در کشور باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
مگه تیز هوش نیسین چرامیترسین بله به آزمون مجدد آدمای جدید بیان انتخاب بشن مانم نه مردمی هابیشترسمپادیا درس می خونیم اینجافقط اسم دورکردن الکی الکی یک کلاس هوش میرن اگه راست میگن وخیلی درس خوندن الان بازدهی بدن ترس وجودشون گرفته مثل اینه دانشجوکارشناسیهم برا فوق لیسانس بگه آزمون نمیدم?????
Iran (Islamic Republic of)
آنیتا اسلامی
۰۰:۲۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
آزموده را آزمون خطاست
حق سمپادیا را ضایع نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۰۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
مگه هر کس کارشناسی سراسری قبول شد باید تا مقطع دکترا سراسری باشه که بچه های سمپاد از هفتم تا دوازدهم بخوان در سمپاد بمانند . کاملا با آزمون موافقم . چون حق همه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
سمپاد حق همه هست و همه در کلاس ششم آزمون میدن قبول نشده ها دوباره نهم ازمون میدن چرا حق قبول شده ها که بهشون گفته شده در صورت معدل بالا دوره ۶ ساله هستند رو در نظر نمیگیرید ؟ در ضمن این مساله ربطی به لیسانس تا دکترا نداره مثل اینکه برای دوره ۴ ساله لیسانس دانشگاه قبول شی بعد از دو سال بگن باید ازمون بدی دوباره ...
-
ممد
۰۹:۰۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
میگی کارشناسی تا دکترا بره، یعنی اصلاً موضوع را درک نکردی، مثالش میشه. کاردانی بیاد اعتراض بکنه چرا بقیه تا کارشناسی بدون آزمون می روند باید بعد از کاردانی همه از اول آزمون بدهند چرا بدون آزمون کارشناسی میخوانند مثل کاردانی دوباره آزمونی
برای همه باشه ،
نکته بعدی اینکه آزمون دادند وقبول شدند و شرایط ثبت نام آزمون برای همه بوده ، وفقط در دهم برای تکمیل ظرفیت آزمون گرفته میشه و دانش آموزی که شرط معدل نداشته باشه اخراج میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
طبق قانون این بچه ها برای یه دوره ۶ ساله آزمون دادن .‌اگر شرط معدل رو نداشته باشن خود به خود از ابن مدارس حذف میشن و البته که کسب معدل ۱۸ در ابن مدارس کار یاده ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
چرا تبعیض . خب آزمون بدهند اگر واقعا تیز هوش هستند چرا میترسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اتفاقا خیلی رای عادلانه ای هست کسی که هفتم به مدارس تیزهوشان راه پیدا کرده همین طور تا دوازدهم بره!!! پس دیگه تا ۶ سال جایی برای بقیه نمی مونه شاید کسانی از ششم به هفتم قبول نشدند دیگه شانسی برای قبولی تا دوازدهم ندارند مگر کلاس ها چقدر ظرفیت داره که کسانی که بودند بمونند و ظرفیت جدید هم بگیریم نه اینطور نمیشه باید امتحان بدن. چطور شورای عالی انقلاب فرهنگی به کنکور وارد شد اگر بحث عدالت هست پس اینجا هم وارد بشه بگه امتحان بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
لطفا در زمینه ای که اطلاعات ندارین صحبت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اتفاقا خیلی رای عادلانه ای هست کسی که هفتم به مدارس تیزهوشان راه پیدا کرده همین طور تا دوازدهم بره!!! پس دیگه تا ۶ سال جایی برای بقیه نمی مونه شاید کسانی از ششم به هفتم قبول نشدند دیگه شانسی برای قبولی تا دوازدهم ندارند مگر کلاس ها چقدر ظرفیت داره که کسانی که بودند بمونند و ظرفیت جدید هم بگیریم نه اینطور نمیشه باید امتحان بدن. چطور شورای عالی انقلاب فرهنگی به کنکور وارد شد اگر بحث عدالت هست پس اینجا هم وارد بشه بگه امتحان بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بچه های سمپادی سه سال تمام در این مدارس تحصیل کردن و از امکانات ان برخوردار بودند ، همچنین از نظر تحصیلی نسبت به بچه های مدارس دیگه پیشرفت بیشتری داشتن،
پس با این حساب اگر واقعا استحقاقش رو داشته باشن و در طی این سن سال به خوبی از این کلاس ها بهره برده باشند، نباید هیچ استرس یا اعتراضی نسبت به ازمون مجدد داشتن،
چون این دانش اموزانی که بخوبی بهره بردند و استفاده کردند، قطعاا دوباره قبول میشن، مگر این که هوش و استعداد بالا، فقط چیزی باشد که تظاهر کرده باشند و بس .

از طرفی در ازمون نهم به دهم دروس تحصیلی هم هست که بچه ها با مقیاس دقیق تری نسبت به ششم که فقط هوش تحلیلی بوده، سنجش میشن
و واقعا کسایی که صلاحیت اش رو دارن وارد میشن.
نه کسانی که فقط تظاهر با باهوش بودن، میکنن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اگر واقعا تیزهوش هستند خب چه ترسی از ازمون دارند دوباره هم قبول میشوند
Iran (Islamic Republic of)
نوشین علیزاده
۲۲:۱۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
لطفا به حرفاتون فکر کنید
ما سه سال زحمت نکشیدیم که دوباره امتحان بدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
دوستانی که می فرمایند برای قبولی در متوسطه اول استرس کشیده اند و باید در دوره دوم بدون آزمون پذیرفته شوند ، اول اینکه اگر شما از لحاظ هوشی و درسی وضعیت خوبتون رو حفظ کردید باید بی چون و چرا در آزمون دوره دوم قبول شوید ، پس چرا نگرانید ؟ دوم ، اگر برای قبولی در متوسطه اول دچار استرس شده اید ، آیا دانش آموزان مدارس عادی برای قبولی در دوره دوم دچار استرس نمی شوند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
در بعضی شهر ها متاسفانه آزمون سمپاد به صورت اصولی برگزار نمی شود. همچون آزمون کنکور سراسری برگزار نمی گردد. حق بعضی ها ضایع می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه هیات عمومی دیوان عدالت اداری به این نکته که دانش دانش آموزان پذیرفته شده ، سمپاد برای گذراندن شش سال تحصیلی در پایه ششم آزمون خود را برگزار و در آن آزمون برای تحصیل در شش سال تحصیلی مداوم با دیگر متقاضیان رقابت سالم و برابر داشته و در آزمون مذکور پذیرفته شده اند توجه نداشته اند لذا استدلال هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر تبعیض با توجه به برگزاری آزمون و قبول شدن دانش آموزان سمپاد و شرایط مساوی و رقابت صورت گرفته کاملا اشتباه است !!!!! در هیچ قانونی برگزاری آزمون جهت پذیرش دانش آموزان نخبه در شش سال تحصیلی منع نشده است از سوی دیگر با استدلال دیوان عدالت اداری ،برگزاری آزمون جهت پذیرش دانش آموزان نخبه المپیادی و یا برگزاری کنکور در رشته هایی چون پزشکی که مدت آن شش سال و نیز پذیرش دانشجویان ممتاز هر رشته و المپیادی در دوره های دکتری ،پسا دکتری ، کارشناسی ارشد که از سوی دانشگاهها بدون آزمون صورت می گیرد ، نیز می بایست بمنزله تبعیض تلقی داشت !!!! از ریاست محترم قوه قضاییه و ریاست محترم دیوان عدالت اداری و قضات شریف دیوان عدالت استدعای جلوگیری از تضییع حقوق حقه دانش آموزان سمپاد را دارد
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۱۹:۴۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
مگه خون بچهای سمپاد رنگی تر از خون ما هاست ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خانواده سمپاد نود درصدشون پولدارن تازه دو قورت و نیمشون باقیه
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۰۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
کی گفته؟ من خودم سمپادیم و واقعا بدون هیچ خرجی وارد سمپاد شدم و هیچ کلاسی نرفتم و مدرسم هم عادی بود، یکم هم به فکر ما باشین هر گردی گردو نیست که!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
پول شما رو خوردند که الان ناراحت هستید؟ زحمت کشیدند کار کردند شب و روز درس خوندند کارشایسته پیدا کردند پول درآوردند.
بعد بچه هاشون رو حمایت کردند تا این مدارس قبول بشن.
بدون کوچکترین سهمیه.
Germany
ناشناس
۰۴:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
بچه های سمپادی خونشان رنگین تر از بچه های دیگر نیست. چراکه
آزمون کاملا عادلانه براساس استعداد و هوش بچه ها در سال ششم به هفتم در جهت بچه های تیز هوش برگزار می شود. و بر اساس درس نامه که از طرف آموزش پرورش داده می شود این بچه ها سه کتاب تکمیلی ریاضی علوم و فارسی در زمان تحصیل می خوانند که همین امر موجب فشار بیش از حد می شود . و در ضمن درسهای پژوهشی که کنار درس های وزارتین هم باید بخوانند .
مشکل بیشتر بچه های سمپاد این است که سال نهم باید آماده برگزاری سنجش های المپیاد باشند نه آزمون مجدد
وگرنه شرکت در این آزمون که برای بچه های سمپاد که کاری ندارد همه این بچه ها قبول می شوند حتی ضعیف ترین بچه سمپاد در آزمون مجدد قبول می شوند و تنها اتفاقی که برای بچه های غیر سمپادی می افتد ظرفیت‌های علامه حلی و فرزانگان خالی که بچه های غیر سمپادی می توانستند پر کند . از دست می دهند و امکان قبولی در مدارس سمپادی درجه ۳ و.... برایشان مهیا می شود که به ضرر بچه های غیر سمپادی است .
و این امر فقط جیب مافیای کلاس های تست زنی و کتاب های کمک درسی پر می شود و بس .
اولیا عزیز در مدارس سمپاد برتر علامه حلی و فرزانگان درجه یک باورتان نمی شود اکثریت بچه های قبول شده اند که براساس تقسیم بندی دهک های اقتصادی پایین هستند . بنابراین رعایت عدالت را رعایت بفرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
Hamideh
۰۷:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
به خدا ما پولدار نیستیم? پسر من بدون کلاس و معلم خصوصی و فقط با یک کتاب ۳۰۰ هزار تومنی توی تیزهوشان قبول شد..... حرف شما درسته چون هم کلاسی هاش همه بیش از بیست میلیون خرج کردن واسه قبولی..... ولی بعضی از بچه ها واقعا استعدادش رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
سطح تحصیلات ابن خانواده ها خیلی بالاتر از مدارس دبگه است نه لزوما سطح مالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
من از مدرسه دولتی آمدم بدونه هیچ خرجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
تصمیم درستی هست چون ازمون مرحله دوم با مرحله اول که فقط به تست هوش اکتفا کرده کاملتر هست وباید کسانی قبول بشن که واقعا سواد تحصیلی دارن و از طرفی بچه های تیز هوشان با توجه به روند تحصیلی و معدلی که طی سه سال گذشته داشتن نباید نگران باشن چون اگه استحقاقش رو داشته باشن حتما قبول میشن از طرفی بچه هایی که متوسطه اول رو به هر دلیلی نتونستن برن حداقل انگیزه ای برای امتحان دادن دارن و چه بسا که خیلی از همین بچه ها از بچه های تیز هوشان هم معدل بالاتری دارن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
ولی خیلی از دانش آموز های سمپاد برای این دارن سه سال هفتم و هشتم و نهم رو به خودشون سختی میدن که دهم و یازدهم و دوازدهمشون تو سمپاد بمونن! وگرنه چه مرضیه که اینهمه هم پول مدرسه بدن؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
درود بر شما واقعا نظر تون از بسیاری از کارشناس های به ظاهر تحصیل کرده بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
سلام وقتی ی بار آزمون دادن چرا دوباره آزمون بدهند با توجه ب پیشرفت درسی بچه ها معلوم ک عالی خوب بد ما ک دوبار امتحان دادیم قبول نشدیم یک ماه از سال گذشته ....
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۱۹:۴۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
چون دانش آموزان دیگه هم هستند که می خوان از همون امکانات بهره مند بشوند ولذا تلاش بیشتری کردند و هوش بیشتری هم داشتند ولی نتوانستند در آزمون مرحله اول شرکت کنند

مگر خون آن دانش آموزان از این دانش آموزان رنگی تر است ؟!
Iran (Islamic Republic of)
سادات
۲۱:۲۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اون آزمون ششم بوده والان نهم نترسی امتحان بدید
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۰:۰۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
چطوره دانشگاه هم بدون کنکور برن.نظرت چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
امتحان 3 پایه باید بدی دانشجوها برا ارشد آزمون میده تریتون چیه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
چرا از امتحان میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
میدونی ما چه استرسی سر امتحان ششم به هفتم کشیدیم؟:) اونسری قابل کنترل بود، الان چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
قطعا بچه های سمپاد خیلی بهتر آزمون دوم رو قبول میشن. ‌مشکل وقت و انرژی هیت که صرف میشه و استرسی که به ابن بچه ها وارد میشه. ‌ابن مدارس آموزش های بیشتری داره که وقت زیادی از ابن بچه ها مبگیره
Iran (Islamic Republic of)
یه سمپادی...
۱۶:۲۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بنظرم آزمون لازمه چون اونایی که واقعا استعداد دارن باید سمپاد بمونن
ولی اگر شرط معدل رو کلا بردارن بد میشه...چون دانش آموز میگه من معدلمو ۲۰ بگیرم یا ۱۸ قبولیم بستگی به آزمون داره پس دیگه برای معدل خوب تلاشی نمیکنه...
اگر شرط معدل رو بیارن بالاتر بهترین حالته...مثلاً ۱۹/۵...
هعی...
Germany
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
حتما دانشگاه هم قبول نمیشن چون میگن امتحان حق منو ضایعدمیکنه اینقدر غرور و‌خود بزرگ بینی تا کجا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خانواده ها خودشون هم میدانند که بچه هاشون ممکنه قبول نشند
Iran (Islamic Republic of)
محمد عرفان حیدری
۱۵:۱۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
به نام خدا
کسی که قطعا فرزندش در سمپاد باشد از ترس اینکه قبولی مجدد حاصل نشود می‌گوید کار اشتباهی است، اما باید توجه به چند نکته داشت
1-اگر فرزند شما در سمپاد تحصیل کرده پس نیازی به نه کلاس تست دارد نه هیچ چیز دیگر و اگر واقعا باهوش و با سواد باشد استرس ندارد، مجدد قبول خواهد شد. (یا اینکه نه باهوش است، نه باسواد و نمره الکی داده شده)
2_جمعا 2 درصد از دانش آموزان واجد شرایط سن در مدارس سمپاد تحصیل میکنند پس 98 درصد موافق آزمون مجدد هستند تا عدالت برقرار شود
3-تمام افراد خبره که این تصمیم را گرفته اند نمیفهمند صلاح در چیست و فقط شما می‌فهمید اگر در جایی قانون بر ضرر کسی شد حق اعتراض ندارد چون به سود همه است
Iran (Islamic Republic of)
Hamideh
۰۷:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
حرف حق... من دیگه حرفی ندارم و نه اعتراضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اوج بی عدالتی تحصیلی وجود خود این مدارس دربدنه آموزش وپرورش هست .باوجود این مدارس اگردانش آموز سیستانی و دانش آموز سمپادی دانشگاه قبول بشن کدومشون لایق نام استعداد درخشان میشن ?
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۳:۱۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
مشخصه اونی که از مناطق محروم بدون امکانات بهترین رتبه رومیاره مثل آقای رستگار....التماس تفکر برا ازخودراضی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
واقعا بی مفهوم هست کسی که از آزمون قبول شده دوباره امتحان بده این کسی هم که اعتراض کرده همدست مافیای کلاسهای تست زنی هست واقعا برا همچین کسی که به فکر جیب خودشان هستند وبه فرزندان مردم رحم نمی کنند متاسفم لاقل به فرزند خودتان رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۴:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
دختر من کلاس نهم هست نمراتش هم عالی
با معدل 20 ...خیلی هم باهوشه ..
تو ی مدرسه خیلی خوب با بهترین دبیران داره درس میخونه
برا سمپاد ثبت نامش نمیکنم ... برا نمونه دولتی هم ثبت نامش نمیکنم
قرار نیست اگر من پزشک نشدم بچم جبران کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۳۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
آدم عاقل به شما میگن
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
باید آزمون بدن چه فرقی میکنه،،همه باید از فرصت دوباره استفاده کنن،به قول خودتون سطح سوادشون بالاتر هست پس نگرانی تون از چی هست اگه واقعا تیزهوش باشه دوباره قبول میشه،،اتفاقا این دفعه آزمون واقعی هست که از کتاب های درسی هم سوال هست نه فقط تست هوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
چرا تنها جایی که موجب پیشرفت دانش و نخبه پروریست اینگونه ظلم واقع میشه تنها مکانی که واقعا استعداد بچه باهوش هست و هیچ امتیازی در آن دخل و تصور ندارد جز باهوش ها ، بعضی موقع آرزو میکردم ایرانی نبود این همه نامردی نا حقی نمیدیدم مملکت ما داره چه بلایی سرش میاد اون از معلمان که بی تجربه ها رو کردن معلم زود نشوندن تو کلاس بدون سابقه داشتن ،اگه معلمی راحته خوب مادرا توخونه درس بدن نیازی به فرستادن نیست
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خب باید دوباره امتحان بدن ،،چه فرقی میکنه ،،اینا با یه آزمونی که فقط هوش بوده قبول شدن خیلی هاشون سطح سوادشون کم هست ،،باید امتحان بدن که با بقیه سنجیده بشن
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۳:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
لطفاً بخل و حسد رو در مورد این طفلی ها کنار بذارید و نظر درست بدین اینا یه بار از بازی های دوران کودکی شون زدند تلاش کردند آزمون دادند و از یه فیلتر سخت رد شدند دوران نوجوانی شون هم با حجم درسای زیاد و کارهای پژوهشی و کلاسای المپیاد و فشار زیاد و استرس فراوون گذشته حالا دوباره بیاییم با یه آزمون بیخود که هدفش فقط پر کردن جیب موسسات و ناشران کتاب های تست هست بذاریمش تحت فشار و استرس که چی بشه ؟!؟!هر چند که این طفلی ها برای ورود به متوسطه دوم براشون شرط معدل بالا گذاشته شده. دیگه باید چقدر آزموده بشن تا یه عده‌ای به خاطر منافع شخصیشون دست از سر این بچه‌ها بردارند ؟!؟!...اینا آینده سازان این مملکت هستند بذارید حد اقل توی همین مسیری که هستند با آرامش پیش برند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۱۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
سلام، بحث بخل و حسد نیست بنده بین پنج نفر که از رشته ریاضی در مدرسه تیزهوشان شهرمون که میخواستن به شدت تلاش کردم که قبول شم و شدم،و وقتی اینجام میفهمم نصف بیشترشون حقشون نبوده این مدرسه درس بخونن
اگر سه سال فشار رو اوناس روی ما هم بوده،نهم برای هردومون نهایی بوده،اگر یکی بخواد وارد دهم وارد مدرسه شه باید نابود کنه خودشو بعد شما فکر اقلیت هستید و جمعی این موضوع رو نمیبینید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بچه هایی که از کودکی شون زدن و ششم امتحان دادن و قبول نشدن و سه سال تلاش کردن و دوباره نهم امتحان باید بدن طفلی نیستن ؟؟!!!! دوست من اونهایی که قبول شدن سه سال هم استفاده کردن از این مدرسه ها الان بایددوباره از همه این طفلکی ها امتحان گرفته بشه تا اونهایی که شانسی رفتن فیلتر بشن و اون بچه هایی که واقعا حقشون هست وارد این مدرسه ها بشن این رفتار اولیا و دانش اموزان هم نشان میده اکثرا شانسی قبول شدن و میترسن بچه های با استعداد تری بیان جای طفلکی شون رو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
درسش همینه نصفشون شانسی قبول شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
احسنت کاملا درست میفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
واقعا این آزمون بی عدالتی هست مخصوصا که حدود چهل روز از سال تحصیلی جدید میگذره .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
کسیکه درمدارس تیزهوشان درس میخواند اگه دوباره بخاد بیاد به مدرسه عادی .خیلی افت تحصیل میکند یعنی زحمتهای ۳سال کاملا به هدر میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بجاش یه تیز هوشی که سه سال در مدرسه عادی درس خونده جاش رو میگیره ،، اگر هواپیما در مسابقه سرعت با موتور سیکلت شکست بخوره همون بهتر که جمع کنه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
دانش آموزی که یکبار آزمون داده چرا دوباره باید آزمون بده این فقط استرس دادن به بچه های سمپاد،بقیه هم خانواده وخودشون فکر بودن الان گناه بچه های سمپاد چیه که باید تاوان این ها رو بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
این رای به نفع موسسات تست زنی هست
از اینجا معلوم میشه مافیا تا چه حدی در سیستم آموزش ما نفوذ کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
برای هر صندلی تیزهوشان بالای بیست نفر آزمون میدن آن نوزده نفر باعث منفعت موسسات تست رنی نمیشوند فقط ان یک نفری که سال قبل روی ان صندلی نشسته باعث نفع موسسات تست زنی میشه؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
این اعتراضها بی مورده. کسی که به زور تست زدن تو یه آزمون قبول بشه که نخبه نیست. اگر نخبه باشه که برای آزمون مجدد این همه اعتراض نداره. همه مدارس همین طورن. نوبت دوم یه مقطع جدیده و آزمون مجزا داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
سمپاد کاسبی شده برای معلمها که پول بگیرن و نمره بالا بدن و دانش آموز خنگ را تیزهوش جلوه بده.خب اگه واقعا نمره الکی نگرفته بذارید آزمون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
این جوری هم که میگید نیست،دانش آموزی که به قول خودتون خنگ همون اول کم میاره ونمیکشه پس همه دانش آموزان رو با عده معدودی که بقول خودتون خنگ نسنجید
Iran (Islamic Republic of)
جنتی ام
۱۰:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بابا فک کردم میخوان منحلش کنن بخدا.نگو اعتراضشون اینه آزمون ندن.خب واقعا اگه بچتون تیزهوشه باید بتونه آزمون رو پاس کنه خب نگرانی نداره ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
دبیرستان پسرانه شماره ۷ واقعا فاجعه است و مشاور افتخارش دیوانه کردن بچا هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
میشه خانواده های سمپادی هم از خود دیوان اداری شکایت کنن چون داره روح و روان بچه‌ای نخبه رو بهم میریزه، اینا کلی هزینه کردن کلی فشار تحمل کردن . هدفشون المپیاده ، چرا با بخل میخواین دوباره بشینن کمپلس بخرن تست های الکی بزنن خب یکم فکر کنین، مگه کسی که پزشکی برای ۸ سال پذیرفته میشه دوباره کنکور میده????? بخدا کلی هزینه کردیم با بدبختی و نداری .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خب برای تخصص یه مقطع بالاتره باید آزمون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
دانشمند مقطع های دانشگاه هشت ساله نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
این اعتراض کاملا بجاست و برخلاف دفترچه آزمونه و آیین نامه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خب اگه بچه هاشون جز تیزهوشان هستند برا چی ناراحتن. خب امتحان بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بیاید دیگه حالا دست از این نظر تنگی بردارید
تاوقتی که نظر تنگی بین ما وجود داشته باشه هیچکدوم ما ایرانی ها پیشرفت نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
برای چی فردی که یکبار آزموده شده دوباره آزموده شود ،اینها دوباره آزمون بدن هم قبول هستن ولی چرا بی جهت استرس بکشن ،بچه های دیگه هم اگر خانواده وخودشان تلاش میکردن قبول می شدن پس مسئولیتش با خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
واقعا شما رو نمیفهمم اگر بچه تون استعداد درخشان هست چرا میترسید آزمون بده یعنی بچه شما یه بار امتحان ریاضی داد و قبول شد دوباره نباید امتحان ریاضی بده خوب بچه ی که سه سال در مدرسه عادی درس خونده و تلاش کرده و تیز هوش هست نباید وارد این مدارس بشه چون بچه های شما آنجا هستن و یکبار شانسی قبول شدن
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۶:۴۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
این بچه ها یکبار با تلاش و پشتکار قیول شدن ، با حجم زیاد درس در دور اول دبیرستان ۳ سال دیگه یه آزمون سخت دیگه و سه سال بعدش کنکور! پس این بچه ها کی زندگی کنن همه ی نوجونیشون با آزمون سمپاد درگیر هستن نتیجه اش میشه یه عده نوجوان افسرده که زیر فشار درس و استرس آزمون له میشن اگر آزمون نهم زودتر اعلام میشد بنده عطایش را به لقایش میبخشیدم و اصلا آزمون ورود به هفتم رو نمیزاشتم دخترم شرکت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
من نمیدونم سمپاد بر حسب چه معیارهایی دانش آموز جذب می کند، برای ورودی ششم به هفتم دخترم در آزمون استعداد های درخشان بالا ترین امتیاز رو کسب کرد اما قبولش نکردند و بد ترین ضربه ی روحی رو بهش زدن. کی جواب گو هست. از کجا باید پیگیر بشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
یعنی دیوان عدالت اداری با نظر یه نفر رای صادر کرده ؟
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
مدارس تیزهوشان فقط عاملی برای فخر فروشی شده ولی در پایان کار بحدی دانش آموزان فرسوده و خسته شده اند که نتیجه مطلوبی نمیگیرند موارد متعددش را شاهد بوده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اصلا چنین چیزی نیست چیزی که باعث فرسایش بچه ها وخانواده های سمپاد شده بی برنامگی ونادیده گرفتن حق و حقوق بچه ها،و قرار ندادن حداقل امکانات در اختیار بچه های تیزهوشانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
حسود هرگز نیاسود...به خاطر همین هیچ وقت به جایی نمیرسی حسود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
مدارس دبیرستان نوبت دوم سمپاد معلمان بیسواد و بی تعهد دارد
معلم دینی، زیست، ریاضی فرزانگان 1 به بچه دبستانی هم نمی توانند درس بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
برای چی ناراحتند اگه بچه هاا جز تیز خوشان هستند خوب امتحان بدهند نگرانی ند ارد
آخرین اخبار