تاکید دادستان بافت بر لزوم مرمت بازار ولی عصر

دادستان بافت گفت: وضعیت نامناسب ساختمان بازار ولی عصر، احتمال وقوع آسیب‌های جانی و مالی را افزایش می‌دهد و لازم است ایمن سازی و مرمت این بازار انجام شود.

حمید حسنی نیا در بازدید چند ساعته از بازار ولی عصر گفت: ایمنی این بازار و دغدغه مغازه داران و خانواده هایشان منطقی و صحیح است و باید هرچه سریعتر عوامل خطرزا رفع شود ودر جهت بازسازی این بازار اقدام صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت، گلایه مردم و کاسبان بازار ولی عصر را بجا دانست و عنوان کرد: برای مثال نامنظمی سیم‌های برق و رها شدن آن مشهود است بخش‌هایی از پله ها، آهن ها، دیوارها، راهرو‌ها و سقف بازار در برخی نقاط پوسیده شده است و احتمال تخریب و ریزش آن وجود دارد.

حسنی نیا اظهار داشت: نیاز است تا هرچه سریعتر دستگاه‌های متولی و مهمتر صاحبان مغازه‌ها در تعاملی دوستانه و سازنده و همفکری با یکدیگر و با یک وحدت رویه شرایط را برای ایمنی بازار فراهم سازند.

این مقام قضائی تأکید کرد: بهتر است این اقدامات در اسرع وقت انجام گیرد تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری رخ ندهد.

وی همچنین ضمن مشاهده قسمتی از بازار  که به محلی به مانند زباله دانی بزرگ تبدیل شده بود گفت: این همه زباله و یا وسایل کارکرده و خراب، به طور قطع می‌تواند مانعی بزرگ برای رونق  بازار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار