برگزاری مسابقات گل کوچک محلات در بابل + فیلم

دومین دوره مسابقات گل کوچک بین محلات شهر بابل با حضور ۲۴ تیم در قالب قهرمان شهر برگزار شد.

مهدی کیانی شهردار بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دومین دوره مسابقات گل کوچک بین محلات شهر بابل با حضور ۲۴ تیم در قالب قهرمان شهر برگزار گردید، گفت: ایجاد همدلی و شور و نشاط بین محلات شهر بابل از اهداف اصلی شهرداری است.

او افزود: از جمله وظایفی که شهرداری‌ها در قبال شهروندان دارند، ایجاد فضای همدلی و شور نشاط است که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام می‌گیرد و از جمله آن برگزاری همین مسابقات ورزشی بین محلات مختلف شهر است.

کیانی گفت: این دوره از مسابقات گل‌کوچک که اولین دوره‌اش سال‌ها قبل برگزار گردید با حضور ۲۴ تیم از ۲۴ محله بابل به مدت ۶ شب برگزار گردید و امشب هم قرار است در مرحله نهایی قهرمان مسابقات مشخص شود.

شهردار بابل با اشاره بر اینکه اولویت شهرداری سهیم کردن شهروندان در اجرای برنامه‌های فرهنگی است، افزود: کشاندن برنامه‌های فرهنگی شهرداری به داخل محلات و سهیم کردن مردم در اجرای این برنامه‌ها از مهمترین اهداف ما است و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی که در حوزه فرهنگی و ورزشی‌ست فضای متفاوتی را برای شهروندان رقم زنیم.

در پایان این دوره از مسابقات گل‌کوچیک بین محلات شهر بابل، محله فلسطین ۱۷ توانست با برتری مقابل تیم گله‌محله عنوان قهرمان شهر را از آن خود کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار