فرماندار ویژه مهاباد:

توسعه فضا‌های ورزشی در دستور کار قرار می‌گیرد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: توسعه فضا‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی جزء اولویت‌های مدیریت شهرستان خواهد بود و در دستور کار قرار دارد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد  امروز در جریان بازدید از اداره ورزش و جوانان گفت: هم اکنون ۸ چمن مصنوعی با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در منطقه روستا آماده نصب و بهره برداری است.

وی با اشاره به ضرورت احداث یک خوابگاه ورزشکاران اضافه کرد: یک واحد خوابگاه ورزشی با ظرفیت حدود ۵۰ نفر در قالب طرح توسعه فاز شرقی استادیوم آزادی مهاباد در دست اقدام است.

عباسی در ادامه گفت: همچنین تلاش می‌کنیم از منابع مختلف هزینه تعمیر و بازسازی سالن ۲ هزار نفری تامین و سال آینده نیز جز موارد اولویت دار در شورای برنامه ریزی شهرستان خواهد بود.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین از احداث یک مجموعه ورزشی سرپوشیده و روباز در منطقه پشت تپ خبرداد و گفت: طبق مصوبات استاندار آذربایجان‌غربی ساخت مجموعه ورزشی از منطقه پشت تپ در دستور کار قرار گرفته که هم زمین آن به پیمانکار واگذار و بودجه اولیه آن نیز موجود است

وی همچنین از احداث یک سالن ورزشی در مدرسه کودکان استثنایی خبرداد و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید فضا‌های ورزشی خود را در تایم‌های مشخص در اختیار هیات‌های ورزشی شهرستان قرار دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ هزار ورزشکار بیمه شده ورزشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.