اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی کازرون

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: در راستای گرامیداشت این هفته بیش از ۵۰۰ برنامه توسط واحد‌های دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او بیان کرد: طی این در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و انتقال آن به دانش‌آموزان، ۴ دستگاه اتوبوس دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند که از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید کرد: برپایی مناظرات دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان نیز به عنوان یک رویداد مهم برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان کازرون است که هدف اصلی این مناظرات را می‌توان تقویت مهارت‌های ارتباطی و علمی و تقویت تفکر انتقادی دانش‌آموزان عنوان کرد.

او یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی علاوه بر همدردی با کودکان مظلوم غزه، یادواره‌های شهدای بسیج دانش‌آموزی همراه با گرامیداشت شهدای غزه انجام خواهد شد.

حیاتی، همچنین عطر افشانی گلزار مظهر شهدا، برنامه کولاک کن توسط فرماندهان واحدها، برپایی نشست‌های جهاد تبیین، اردوی جهادی در مدارس، اجرای پویش ملی حقوق منهای بشر = آمریکا، برنامه‌های استکبارستیزی، برگزاری مسابقه نقاشی و کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی، نشست فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی با مسئولان منطقه در بخش‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

به گفته او، همخوانی نماهنگ غروب حرم در مدارس، پخش فیلم‌های ارزشی در مدارس، دیدار خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی، آغاز مسابقه کتابخوانی با موضوع اسرائیل، بازدید علمی، کارگاه آسیب‌های اجتماعی، حضور دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه، خواندن بیانیه بسیج دانش‌آموزی در نماز جمعه و... از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان کازرون هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار