توزیع اقلام زیستی و سوخت بین ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ از توزیع اقلام زیستی و سوخت بین ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت در مناطق سخت‌گذر شهرستان خبر داد.

شهباز اکبری گفت: با توجه به فصل زمستان اقلام زیستی و سوخت مورد نیاز برای مردم مناطق سخت‌گذر شهرستان کوهرنگ تامین و توزیع شد.

فرماندار کوهرنگ افزود: تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد به مناطقی نظیر موگویی و لبد بازفت ارسال و بین خانوار‌ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین سوخت توزیع شده در این مناطق از جمله نفت سفید نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و ۸۵ درصد کپسول‌های گاز مورد نیاز مردم به این مناطق ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: این اقلام زیستی و سوخت برای سه هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت مردم مناطق سخت‌گذر شهرستان تامین و توزیع شده است.

وی از ذخیره اقلام زیستی و مواد غذایی در انبار‌های جمعیت هلال‌احمر این شهرستان خبر داد و گفت: این اقلام جوابگوی مواقع ضروری برای شش ماه از سال است.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه تجهیزات راهداری و امدادی شهرستان برای فصل سرما سرویس و تعمیر شده است و چالشی در این خصوص وجود ندارد، اظهار کرد: این ماشین‌آلات شامل تجهیزات سنگین و نیمه‌سنگین در حوزه راهداری، هشت دستگاه امدادی و هشت دستگاه ماشین‌آلات اورژانس است.

اکبری گفت: این در حالیست که تعدادی از این ماشین‌آلات فرسوده است و مقرر شده تا از سوی مدیریت بحران یک دستگاه بلدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه برف‌خور به شهرستان واگذار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار