آغاز طرح تکمیل مجتمع هزار واحدی شمس تبریز

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز عملیات اجرایی تکمیل مجتمع هزار واحدی شمس ائل گلی تبریز خبر داد.

موسوی عصر امروز در نشست بررسی موانع و مشکلات فراروی اجرای این طرح گفت: تلاش می‌کنیم در یک بازه زمانی کوتاه ۶ ماهه مرحله نخست و تا دو سال آینده واحد‌های مسکونی این مجتمع را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل این مجموعه مسکونی از اولویت‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی است افزود: همه شرایط به این منظور فراهم و همه پای کار هستند تا این طرح با حمایت مدیریت استان به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: توانایی ۱۵ شرکت برای تکمیل مجتمع شمس تبریز ارزیابی و مدل مشارکتی و فنی طرح بررسی شده است و به زودی پیمانکار آن تعیین می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی هم با اشاره به عزم مسئولان استان برای تکمیل این مجتمع مسکونی و جلسات متعدد برگزار شده در این خصوص گفـت: مدیریت استان برای حل هر مشکلی که بر سر راه این طرح است خود را متعهد می‌داند.

خرم همچنین بر بررسی اهلیت، سوابق و توان پیمانکار این طرح تاکید کرد و از مسئولان تامین اجتماعی خواست اختیارات تکمیل این مجموعه مسکونی را به استان واگذار کنند.

ساخت مجتمع مسکونی هزار واحدی شمس تبریز با زیربنای مفید حدود ۱۴۸ هزار مترمربع در چهار بلوک و هر بلوک شامل ۲ برج از ۲۲ سال پیش آغاز شده و از چند سال پیش بلاتکلیف مانده است.

به گفته رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، بلوک‌های این مجتمع نیمه کاره از ۴۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار