برگزاری یادوراه شهدای غواص گردان ۴۱۰ محمد رسول الله در بم

سیزدهمین یادواره شهدای غواص گردان ۴۱۰ محمد رسول الله با حضور رزمندگان و پیشکسوتان‌ این گردان از سراسر کشور در شهر بم برگزار شد.

سیزدهمین یادواره شهدای غواص گردان ۴۱۰ محمد رسول الله با حضور رزمندگان و پیشکسوتان‌ این گردان از سراسر کشور در شهر بم برگزار شد. در این یادواره، هم رزمان شهدای غواص از رشادت‌های همرزمان شهیدشان سخن گفتند و یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشتند.

سردار ملایی جانشین معاون آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: شهدا امروز هر کدام یک ستاره اند و مسیر را باید با شهدا پیدا کرد.

وی افزود: شهدا سرو قامتان ما و انسان‌های برزگی هستند و می توان امنیت را از شهدا کسب کرد.

سردار ملایی تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی ۳ هزار روز جنگ داشتیم، یعنی ۳ هزار روز عاشورا و در حقیقت کربلا در جنگ هر روز تکرا می شد و هیچ کس توان وصف شهید را ندارد.

وی تأکید کرد: دشمن امروز توان خود را جمع کرده تا با شبهه شایعه، دروغ ایجاد کند و تصمیم دارد ضمن کم رنگ کردن مقدسات و شهدا، با جنگ ترکیبی با ما مقابله کند.

برگزاری یادوراه شهدای غواص گردان ۴۱۰ محمد رسول الله در بم

سردار ملایی گفت: رئیس جمهور آمریکا شهدای ما را ندیده است، بیش از ۲۰۰ هزار شهید، سردار شهید، شهدای ترور ما را ندیده است، فقط تحریم را می بیند، کور خوانده است، ما انقلاب شهادتیم، شهید داده ایم.

وی افزود: با شهادت اسلام ‌ناب همیشه زنده است.

حجت الاسلام‌ غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، یاد و خاطره شهدای غواص را گرامی داشت و گفت: شهدای غواص با دست خالی و با شهامت به شهادت رسیدند.

برگزاری یادوراه شهدای غواص گردان ۴۱۰ محمد رسول الله در بم

وی افزود: یاد شهید بهرامی، فرمانده شهدای غواض را گرامی می داریم، همه ما مهمان شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان‌ نیز به روح و روان پاک شهدای غواص، جانباختگان زلزله بم و روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمانده همه ما و شهدا بودند، سلام و درود فرستاد.

وی با اعلام اینکه همرزمان شهدای غواص میدان شناسان آن زمان بودند، افزود: دشمن در بحث افکار و اذهان عمومی در حال جنگ با ماست.

برگزاری یادوراه شهدای غواص گردان ۴۱۰ محمد رسول الله در بم

سردار نظری به اتفاقات اخیر در فلسطین و غزه اشاره کرد و بیان داشت: رژیم کودک کش و نسل کش صهونیستی خوی حیوانی خود را نشان داد، او دنبال دوگانگی سازی در فضا مجازی است تا کودک ‌مظلوم‌ فلسطینی را جای کودک ‌ایرانی و دیگر کودکان ‌مسلمان جهان نشان دهد.

وی میدان شناسی، بصیرت و دشمن شناسی را از الزامات دنیای امروز دانست.

در پایان این مراسم، همرزمان شهدای غواض به بیان خاطرات شهدا پرداختند و یاد خاطره آن ها را گرامی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار